۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۴

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود/ لزوم پرهیز از روزه‌خواری علنی

حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود/ لزوم پرهیز از روزه‌خواری علنی

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر لزوم پرهیز از روزه‌خواری علنی، گفت: همه باید تلاش کنند که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همه باید برای بهره‌مندی از فیوضات این ماه عزیز که ماه خودسازی و تزکیه نفس است بهترین استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: شهروندان برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری شامل خوردن، آشامیدن و یا سیگار کشیدن در واحدهای صنفی، اماکن عمومی، معابر عمومی و خودروها و... خودداری کنند.

عباس‌زاده افزود: به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافرین و افرادی که دارای عذر شرعی هستند متصدیان مراکز بین راهی، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها می‌توانند پس از اخذ مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی و استتار مناسب فعالیت کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: رانندگان اعم از وسایل نقلیه عمومی و خصوصی موظف به رعایت ضوابط شرعی بوده و از هرگونه تظاهر به روزه‌خواری یا ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هرگونه مراسم جشن و شادمانی در اماکن عمومی در ایام لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) ممنوع است.

سردار عباس‌زاده بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیکترین یگان انتظامی به پلیس اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مسافران و بیماران و تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات در انظار عمومی جدا خودداری کنند. با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 3990869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha