شهادت دختر ۱۶ساله فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیستها

شهادت دختر ۱۶ساله فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله صهیونیستها

دختر نوجوان فلسطینی که روز گذشته در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود، صبح امروز جمعه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اقدامات سرکوبگرانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، «نوف انفیعات» دختر نوجوان و ۱۶ ساله فلسطینی که روز گذشته در نزدیکی شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شده بود، صبح امروز جمعه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

نظامیان اسرائیلی مدعی بودند که او قصد حمله به آن ها با سلاح سرد را داشته است؛ با شهادت این نوجوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به ۳۱۶ نفر رسید.

پیش از این مرکز مطالعات و پژوهش های عبدالله حورانی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین در گزارش ماهیانه خود پیرامون تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ماه می گذشته تاکید کرد که در این ماه ۸ فلسطینی از جمله ۳ کودک در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

بدین گونه شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری به ۳۴ نفر ( ۹ کودک و یک زن) رسید و شمار شهدای انتفاضه قدس نیز تا این لحظه به ۳۱۶ نفر افزایش یافت. همچنین از ابتدای سال جاری میلادی ۵۸۰ فلسطینی هم بر اثر حملات صهیونیست ها زخمی شده اند.

پیش از این نیز وزارت اطلاع رسانی فلسطین در کرانه باختری طی گزارشی تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از ۲۸ سپتامبر ۲۰۰۰ ( انتفاضه الاقصی) تا اواخر ماه آوریل سال جاری بیش از ۳۰۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده اند.

همچنین دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل «اوچا» در گزارش سالانه خود تاکید کرد که سال ۲۰۱۶ تخریب منازل و مراکز کسب و کار فلسطینیان به دست نظامیان رژیم صهیونیستی افزایش بی سابقه ای داشته است. اوچا اعلام کرد که سال گذشته ۱۰۹۴ منزل و مغازه فلسطینیان به دست نظامیان اسرائیلی تخریب شد.

کد خبر 3994622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha