۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵

درخواست برای گزارش عملکرد شورا در چهار سال گذشته

درخواست برای گزارش عملکرد شورا در چهار سال گذشته

معاون نظارتی شورای شهر تهران برای دومین بار درخواست کرد اعضای شورا گزارش عملکرد چهار ساله خود را ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جدیدی در جلسه علنی روز سه شنبه با بیان اینکه بهتر اسـ، تک‌تک اعضای شورا گزارش عملکرد خود را به شهروندان ارائه کنند گفت: این گزارش یک کار اداری و برای درج در پرونده نیست، برای عموم مردم است، مردمی که به ما رای دادند و ما باید بعد از چهار سال به آنها گزارش کار ارائه کنیم.

وی پیشنهاد کرد: اگر امکان گزارش ۳۱ عضو نیست، روسای کمیسیون‌ها و دو معاون شورا عملکرد خود را در صحن ارائه کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری در ۱۲ سال گذشته گفت: حتماً این ۱۲ سال به جز خدمت حواشی نیز دارد و این حرف و حدیث‌ها طبیعی است به هر حال کوزه در راه آب انبار می‌شکند و مطمئناً در تمام این سال‌ها ایراداتی وجود داشته و تنها خداست که نمره اش ۲۰ است و بنده خدا بدون اشکال نیست.

جدیدی ادامه داد: اگر اعضای شورا بخواهند از این مشکلات یا حواشی دفاع کنند جنبه توجیهی دارد و مردم آن را نخواهند پذیرفت بنابراین تقاضا داریم شهردار تهران پیرامون حواشی به وجود آمده توضیح دهند.

وی ادامه داد: بعضی مسائل شهرداری مثل شتر روی نردبان است و قابل پنهان کردن نیست؛ بنابراین بهتر است برای مردم در خصوص آن توضیح داده شود.

وی همچنین درخواست کرد: سازمان املاک پاسخ نامه وی که در تاریخ سوم خرداد ماه به این سازمان ارائه شده و دوباره در تاریخ ۱۶ خرداد تکرار شده است را هر چه سریع تر بدهد.

به گفته جدیدی در این نامه از سازمان درخواست شده لیست املاکی که به صورت رایگان یا اجاره یا فروش در قالب مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی داده شده به معاونت شورا ارسال شود.

به گفته این عضو شورا پس از ارسال این نامه دیگر حتی جواب تلفن‌های وی نیز داده نمی‌شود.

جدیدی در پایان از سازمان بازرسی و سایر مراجع تقاضا کرد به این موضوع ورود کنند.

کد خبر 3996913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha