۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

توسعه و تقویت اقتصاد کشور بالاترین امربه‌معروف است

توسعه و تقویت اقتصاد کشور بالاترین امربه‌معروف است

زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت:توسعه و تقویت اقتصاد کشور و تحقق شعار سال، بالاترین امربه‌معروف است و باید کاری کنیم که کشور در مسیر توسعه قرار گیرد.

حجت الاسلام  فیروز علی خسروی  در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک  دستگاه فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است. 

وی اظهار کرد: ۱۰۰ درصد فضای کار سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است و راه اندازی کار گروه های امر به معروف در بدنه هیئت های مذهبی در دستور کار سازمان است و گروه های خاصی با چار چوبی های مشخص تعریفو ساماندهی شده است. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در همه بخش‌های جامعه به‌عنوان یک اصل مهم و تأثیرگذار موردتوجه قرار گیرد و آموزش‌های لازم برای توسعه فعالیت‌ها و توجیه گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر صورت بگیرد. 

خسروی تاکید کرد: در استان زنجان ۷۴ شاخص در راستای این دو فریضه دینی تعیین‌شده است و در این زمینه نقش برجسته و فعالیت‌های گسترده‌ای برای سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌بینی‌شده است. 

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در بحث امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه، تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر را این سازمان در رأس هیئتی خود قرار داده وقانون آمران امربه‌معروف و نهی از منکر از سال گذشته ابلاغ شده و گروه‌هایی متشکل از شبکه تبلیغی، هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و قرآن شناسایی شدند تا در این حوزه  بر اساس صلاحیت فعالیت کنند.

خسروی گفت: توسعه و تقویت اقتصاد کشور و تحقق شعار سال، بالاترین امربه‌معروف است و باید کاری کنیم که کشور در مسیر توسعه قرار گیرد و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف، تبیین فرهنگ مقاومت، تبیین نقش زکات در محرومیت‌زدایی و آبادانی، مهندسی آیات قرآنی، ترویج سبک زندگی اسلامی از معروفات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان ابراز کرد:  دشمنان درصدد این هستند که فرهنگ امر به معروف در جامعه اسلامی، پایه‌های مذهبی و ارزشهای اسلامی و مذهبی و باورهای دینی مردم را در بین مردم کمرنگ کنند، بنابراین امروز رسالت ما بسیار سنگین بوده و نهی از منکر یکی از ویژگی‌های جامعه اسلامی است. 

کد خبر 3999018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha