۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۸

با ارسال پیامهایی؛

«شینزو آبه» و «فومیو کیشیدا»حملات تروریستی تهران را محکوم کردند

«شینزو آبه» و «فومیو کیشیدا»حملات تروریستی تهران را محکوم کردند

نخست وزیر ژاپن با ارسال پیامی به رئیس جمهور ایران و نیز وزیر خارجه ژاپن با ارسال پیامی به همتای ایرانی اش، حملات تروریستی روز گذشته در تهران را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ژاپن تایمز، شینزو آبه نخست وزیر ژاپن امروز پنجشنبه با ارسال پیامی به حسن روحانی رئیس جمهور ایران حملات تروریستی روز گذشته در تهران را محکوم کرد.

آبه در این پیام ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی روز گذشته، به خانواده قربانیان این حوادث تسلیت و با مردم ایران نیز ابراز همبستگی کرد.

وی در ادامه بر همکاری نزدیک با جامعه جهانی برای مبارزه با تروریسم تأکید کرد.

لازم به ذکر است، پیش از ظهر روز گذشته تروریستها با ورود به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) اقدام به تیراندازی کردند که در این حوادث تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

فومیو کیشیدا وزیر امور خارجه ژاپن با ارسال پیام تسلیتی به محمد جواد ظریف همتای ایرانی اش اعلام کرد: برای قربانیان حوادث تروریستی روز گذشته تهران طلب آمرزش و به بازماندگان ایشان از صمیم قلب تسلیت عرض می نمایم. برای مجروحان نیز آرزوی شفای عاجل می نمایم.

در این پیام آمده است: از اقدمات تروریستی وحشیانه ضد مردم بی گناه ایران متحیر شده و نسبت به آن ابراز انزجار می کنم. همچنین این نوع تروریس را به شدت محکوم و با تمام ملت ایران اعلام همبستگی می نمایم.

کد خبر 3999127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha