۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵

رئیس شبکه بهداشت دیر:

فعالیت ۱۱ بخش تخصصی در بیمارستان دیر/ پزشکان متخصص جذب شدند

فعالیت ۱۱ بخش تخصصی در بیمارستان دیر/ پزشکان متخصص جذب شدند

بوشهر - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام هادی (ع) دیر ۱۱ بخش تخصصی فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل مقدس در اولین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر در سال جاری اظهار داشت: سند جامع سلامت شهرستان دیر تا پایان آبان ماه تنظیم می‌شود که نقش اساسی در توسعه بخش سلامت این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) دیر پس از سال‌ها انتظار، در اوایل سال جاری راه‌اندازی شد، عنوان کرد: از هفته گذشته بخش‌های درمانگاه تخصصی، اورژانس، آزمایشگاه و داروخانه آغاز به کار کرده و در این هفته بخش رادیولوژی و به‌تناسب در ماه‌های پیش رو دیگر بخش‌ها گام‌به‌گام راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: درمانگاه تخصصی بیمارستان امام هادی (ع) دیر و ۱۱ بخش تخصصی شامل قلب، کلیه و مجاری ادراری، اعصاب و روان، پوست، مغز و اعصاب، جراحی عمومی، اطفال، زنان و زایمان، داخلی، ارتوپدی و گوش و حلق و بینی دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای جذب‌شده بیمارستان دیر طی یک سال و نیم گذشته در بیمارستان‌های مجاور آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، ادامه داد: قطعاً کمبودها و کاستی‌هایی در بیمارستان وجود دارد اما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر با برطرف کردن نواقصات خدمات را به نحو احسن به همشهریان ارائه دهیم و در این راستا از مسئولان شهرستان می‌خواهیم همچون گذشته ما را یاری دهند.

مقدس گفت: دستگاه سونوگرافی نیز خریداری‌شده و پس از وصول آن به بیمارستان مردم از خدمات این بخش نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: با وجود اینکه توزیع پزشکان متخصص در کشور و در سطح وزارتخانه بهداشت در ماه‌های مهر و آبان هرسال انجام می‌شود اما هم‌اکنون توانسته‌ایم از سایر بیمارستان‌های استان بوشهر برای برخی از بخش‌های بیمارستان دیر پزشکان متخصص جذب کنیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر بیان داشت: حضور پزشکان متخصص غیربومی در شهرستان‌ها مستلزم فراهم کردن امکاناتی همچون پانسیون مجهز است که در این راستا از مسئولین شهرستان دیر درخواست همکاری داریم.

مقدس یادآور شد: آزمایشگاه بیمارستان امام هادی (ع) دیر با تجهیزات پیشرفته قابلیت انجام ۶۰ کد آزمایشگاهی را داراست که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده است.

کد خبر 4003637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha