۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۳:۴۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

تفکری که باعث موفقیت تیم ملی با کی‌روش شد/ حالا نوبت مسئولان است

تفکری که باعث موفقیت تیم ملی با کی‌روش شد/ حالا نوبت مسئولان است

پیشکسوت استقلال با تاکید بر اینکه تنها رفتن به جام جهانی مشکل‌گشای فوتبال ما نیست گفت: مسئولان کشور باید برای موفقیت تیم ملی دست به کار شوند.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با ابراز خوشحالی از صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: قبل از هر حرفی به مردم عزیز ایران صعود به جام جهانی را تبریک می گویم و می دانم بعد از پیروزی ایران مقابل ازبکستان مردم کشورمان چقدر خوشحال بودند.

وی تاکید کرد: در دور انتخابی مقدماتی جام جهانی تیم کشورمان توانست بازی های خوبی ارائه دهد و با اقتدار به جام جهانی صعود کند. آنها توانستند در هشت بازی گلی را دریافت نکنند و این نشان می دهد کی‌روش چقدر در انتخاب مدافعانش هوشیار بوده و توانسته آنها را به هماهنگی کامل برساند، البته نباید از نقش خوب بیرانوند نیز به سادگی بگذریم زیرا او هم در دفع توپ های حریفان عملکرد قابل قبولی داشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار ایران برابر ازبکستان گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، تیم ملی کشورمان با حمایت هواداران توانست در همان نیمه اول و به ثمر رساندن گل صعود خود را حتمی کند. ازبک ها در نیمه دوم تلاش زیادی از خود نشان دادند تا بتوانند به گل دست پیدا کنند اما مدافعانی که در هفت بازی گلی دریافت نکرده بودند به هماهنگی لازم رسیده و به ازبک ها اجازه گلزنی در این دیدار را ندادند.

وی تصریح کرد: بازیکنان ازبکستان در دقایق پایانی بی محابا روی دروازه ایران حمله می کردند و تیم ما توانست در اوج حملات ازبک ها به یک پنالتی دست پیدا کند که متاسفانه شجاعی نتوانست آن را به گل تبدیل کند. البته ایران در دقایق پایانی گل دوم را وارد دروازه حریف کرد و صعودش به جام جهانی قطعی شد.

بیانی در ادامه افزود: یکی از هنرهای کی روش در طول این مسابقات ایجاد انگیزه برای تمام بازیکنان بود. هیچ بازیکنی مطمئن نبود که در ترکیب ۱۱ نفره قرار دارد و هیچ بازیکنی هم فکر نمی کرد که نیمکت نشین باشد. کی روش با این شیوه توانست همه بازیکنان را آماده نگه دارد و شاهد بودیم هر بازیکنی که حتی برای دقایقی وارد زمین می شد با جان و دل برای موفقیت تیم ملی بازی می کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: صعود ما به روسیه قطعی شد اما تنها این مساله کافی نیست، تمام مسئولان کشور باید از امروز به فکر موفقیت تیم ملی در روسیه باشند و آنچه را که کادر فنی لازم دارد برای او آماده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی های تدارکاتی خوب با تیم های بزرگ دنیا می تواند به فوتبال ملی ما کمک زیادی کند تا بتوانیم بازی های خوبی از خود در جام جهانی ارائه داده و حتی از گروه خود نیز صعود کنیم.

کد خبر 4004986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha