۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸

امام جمعه بوشهر:

کشتن و گروگانگیری صیادان بوشهری با جدیت پیگیری شود

کشتن و گروگانگیری صیادان بوشهری با جدیت پیگیری شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر موضوع کشتن و گروگانگیری صیادان بوشهری را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس اظهار داشت: روز قدس سرآمد اعمال ماه رمضان است و مردم باید بعد از این ماه که با روزه‌داری و انجام اعمال خدایی شده‌اند، پس از این ماه نیز خدایی زندگی کنند.

وی افزود: دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و مبارزه با رژیم صهیونیسم مبارزه با استکبار است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: روز قدس روز فریاد مسلمانان و آزادی خواهی جهانیان با نظام استکبار است که به‌زودی انشاءالله محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: روز قدس، روز مبارزه با جهان استکبار و نماد استقامت، مقاومتریال بیداری، ولایت مداری و اسلامیت است.

دشمن در تیررس موشک‌های ما است

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: تنها راه مبارزه با جهان استکبار مبارزه قاطع در تمامی عرصه‌ها است و مذاکره و کنار هم نشستن کار ساز نیست.

وی با تشکر از حمله موشکی سپاه به محل حضور داعش بیان کرد: این حرکت علاوه  بر پاسخ دندان‌شکن به ترقه‌بازی‌های ناشایست در تهران و مرزهای ایران نشان داد که ما دارای تجهیزات هستیم و شما در تیرس موشک‌های ما قرار دارید.

امام جمعه بوشهر عنوان کرد: هر مقدار که در برابر استکبار کوتاه بیاییم آنها پرفشارتر عمل خواهند کرد.

اساتید دانشگاه مروج هویت دینی و ملی باشند

وی با اشاره به دیدار اساتید با مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار بیان کردند «اساتید نقش تاثیر گذاری بر روح، فکر و عمل دانشجویان دارند و باید احساس مسئولیت کنند و باید مروج هویت دینی و ملی باشند و نگاه به خارج از مرزها را نداشته باشند».

صفایی بوشهری در ادامه بیان کرد: این نوع نگرش موجب پیشرفت نظام و در غیر این صورت هندسه انقلاب دچار اشکال خواهد شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دانشگاه تاکنون نقش مهمی در نظام ایفا کرده است، تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ یکی از سندهای بالادستی و دارای واژگانی الزام‌آور و منظومه‌ای از متفکران استکبار برای یکسان‌سازی حرکت جوامع بر قطاری که جهان استکبار ساخته که در ایستگاه وانگری در عرضه‌های مختلف مانند آموزش و سیاست بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: فرهیختگان ما این توانایی را دارند که برای نه تنها فضای ملی بلکه بین‌المللی این برنامه‌ریزی را داشته باید و قبول ۲۰۳۰ آغازی برای تحقق پروژه نفوذ در کشور بود.

عربستان چیزی از حقوق بشر نمی‌داند

صفایی بوشهری گفت: عملیات اخیر مزدوران سعودی را در کشتن و گروگانگیری صیادان بوشهری محکوم می‌کنیم و از مسئولین تقاضا داریم که این موضوع را با جدیت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه آنها چیزی از حقوق بشر و اسلامی نمی‌دانند عنوان کرد: موارد متعددی پیش می‌آمد که صیادان عربستانی به آب‌های ما تجاوز می‌کردند و مسئولین این استان رفتارهای خوبی با آنها داشته اند.

کد خبر 4012790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha