۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۵۸

فرماندار اردبیل:

ظرفیت تولید نان در اردبیل ۴ برابر شد

ظرفیت تولید نان در اردبیل ۴ برابر شد

اردبیل – فرماندار اردبیل گفت: ظرفیت تولید نان در اردبیل به نسبت سال‌های اخیر چهار برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زنجانی عصر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲۰ نانوایی آزاد پز و ۵۰ نانوایی چند منظور به ظرفیت نانوایی‌هایی قبلی اضافه شده است.

وی افزود: بر همین اساس کمبودهایی که در تأمین نان طی سال‌های گذشته مشاهده می‌شد، رفع شده و حتی در ایام سفر گردشگران نیز کمبود نان احساس نمی‌شود.

فرماندار اردبیل با تأکید به آماده‌سازی تمامی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مسافران تابستانی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های متولی انجام شده است.

زنجانی به آماده‌سازی ۱۱۰ پارک در اردبیل اشاره کرد و گفت: علاوه بر این سرویس‌های بهداشتی نیز برای استفاده گردشگران افزایش یافته است.

وی خواستار ساماندهی متکدیان و دست‌فروشان در معابر شد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های امنیتی از سد معبر دست‌فروشان ممانعت کنند.

فرماندار اردبیل همچنین خواستار فرهنگ‌سازی فعالیت مغازه‌داران در تعطیلات شد و گفت: متأسفانه مشاهده می‌شود که مغازه‌داران در ایام تعطیلات کسب‌وکار خود را متوقف می‌کنند و این موضوع ماندگاری گردشگر را کاهش می‌دهد.

وی همچنین خواستار تأمین امنیت پارک ها و محل های اسکان مسافران شد و تأکید کرد: به منظور اسکان فرهنگیان نیز پنج هزار  کلاس درس تدارک دیده شده است.

کد خبر 4014912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha