۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳

مدیرعامل توزیع برق اردبیل:

کاهش مصرف برق در ادارات اردبیل الزامی است

کاهش مصرف برق در ادارات اردبیل الزامی است

اردبیل – مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق در ادارات استان را الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده صبح یکشنبه در جلسه تشریح اقدامات این شرکت به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران، ادارات می‌بایست از محل صرفه‌جویی در مصارف خود، پنل های خورشیدی تأمین و نصب کنند.

وی افزود: در صورتی که تا پایان سال بخشی از انرژی مصرفی از محل انرژی پاک تأمین نشود، نرخ درصدی از برق مصرفی با گران‌ترین قیمت محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل توزیع برق استان متذکر شد: از سال گذشته این مصوبه به اطلاع ادارات رسیده و متأسفانه تاکنون همکاری‌ها مطلوب نبوده است.

علیزاده تأکید کرد: از سویی در تابستان امسال با هدف صرف جویی در مصرف برق احتمال تغییر ساعات فعالیت ادارات وجود دارد که در حال بررسی است.

وی افزود: در ساعات پیک مصرف نیز تأکید شده ادارات از دیزل ژنراتور استفاده کنند تا میزان مصرف با جهش قابل توجه همراه نشود.

مدیرعامل توزیع برق استان از جمله اقدامات مدیریت مصرف را جذب اعتبارات کاهش تلفات و رساندن تلفات به ۱۲.۸ درصد عنوان کرد.

علیزاده افزود: علاوه بر این ورود به مباحث دانش‌بنیان، مشارکت با سرمایه‌گذاران بومی جهت تولید کنتور فهام، همکاری با مراکز دانشگاهی و علمی، توسعه نیروگاه سبلان، اختصاص ۲۹۷ پنل خورشیدی به عشایر، احداث نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین شهر و تبدیل کابل‌های مسی به آلومینیومی از جمله اقدامات ارتقا شبکه برق‌رسانی و مدیریت بهینه آن است.

کد خبر 4018829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha