۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱

آماده باش نیروهای امنیتی آلمان برای برگزاری کنفرانس جی ۲۰

آماده باش نیروهای امنیتی آلمان برای برگزاری کنفرانس جی ۲۰

یک هفته مانده به نشست سران کشورهای گروه ۲۰ (G۲۰) در هامبورگ، نیروهای امنیتی این شهر به حال آماده‌باش در آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، یک هفته مانده به نشست سران کشورهای گروه ۲۰ در هامبورگ، نیروهای امنیتی این شهر به حال آماده‌باش در آمده‌ و ۲۰هزار مامور پلیس به کار گمارده شده‌اند تا نشست ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا در امنیت برگزار شود.

هفته دیگر سران کشورهای عضو گروه ۲۰، متشکل از ۲۰ اقتصاد بزرگ دنیا عازم هامبورگ خواهند شد تا در نشست این گروه در آلمان شرکت کنند اما پیش از ‌آن، پلیس ‌ماموریت خود را آغاز کرده است.

در حقیقت یک سال و نیم است که نیروهای امنیتی آلمان خود را آماده تامین امنیت این نشست می‌کنند. به گفته «رالف مارتین مایر» رئیس‌ پلیس هامبورگ این واقعه در تاریخ این شهر بی‌سابقه است.

حدود ۲۰ هزار مأمور پلیس آماده برگزاری این نشست شده‌اند. علاوه بر آن هزاران خودروی خدماتی، خودروی پلیس، ۱۷ هلی‌کوپتر، ۶۲ اسب، ۲۱۳ سگ و تعداد زیادی نرده برای مسدود کردن راه‌ها به کار گرفته خواهد شد. همچنین صدها پلیس ویژه و غواص نیز در ماموریت شرکت دارند.

از هلند و اتریش هم واحدهایی ویژه وظیفه تامین امنیت برای سران کشورها و هزاران عضو هیات های اعزامی در شهرها را بر عهده خواهند گرفت. از این گذشته، ماموران باید آماده مقابله با حملات احتمالی باشند و واحدهای ضد ترور نیز در این مأموریت حضور دارند.

کد خبر 4020029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha