۱۳ آبان ۱۳۸۵، ۱۵:۳۵

گزارش مراسم بزرگداشت روز ملي مبارزه با استكبار در شهرستان‌ها؛

سيزده آبان 1385؛ ايران همچنان مقاوم در مقابل استكبار

سيزده آبان 1385؛ ايران همچنان مقاوم در مقابل استكبار

تظاهرات ميليون‌ها دانش آموز و دانشجوي ايراني در روز ملي مبارزه با استكبار در سراسر ايران بعد از گذشت دو دهه از تسخير لانه جاسوسي نشان از تداوم مقاومت و پايمردي ملت ايران در حفظ استقلال و مبازه با استكبار است و مراسم امروز در حالي برگزارشد كه زورگويي غربي ها و در راس آنها آمريكا براي جلوگيري از فعاليت هاي هسته‌اي ايران موجي از خشم و نفرت را در ميان آحاد ملت ايران به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگاران مهر؛ امروز در روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در جاي جاي ايران اسلامي شعار مرگ بر آمريكا طنين انداز شد.

انبوه دانش آموزان و دانشجويان كرجي صبح امروز با حضور در راهپيمايي روز 13 آبان بار ديگر خشم و نفرت خود را از شيطان بزرگ آمريكاي جنايتكار و رژيم سفاك اسرائيل نشان دادند و بار ديگر بر حمايت خود از دستاوردهاي انقلاب اسلامي تاكيد كردند.

ماندگارترين اثر 13 آبان شعار مرگ بر آمريكاست

جت الاسلام محسن كازروني نماينده ولي فقيه و امام جمعه كرج در اجتماع راهپيمايان در مصلاي نمازجمعه كرج اظهار داشت: يوم الله 13 آبان آثار ارزنده اي دارد كه مرگ بر آمريكا ارزنده ترين اثر آن در نزد ملت ايران است.

امام جمعه كرج افزود: شجاعت جوانان ايراني در دفاع از انقلاب اسلامي با تسخير لانه جاسوسي در روز 13 آبان به اثبات رسيد و جوانان ايراني ثابت كردند كه در عرصه هاي مختلف انقلاب نقش سازنده و موثر دارند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به رزمايش بزرگ پيامبر اعظم (ص) توسط سپاه پاسداران ، يادآور شد: اين مانور بيانگر قدرت بالاي دفاعي ايران در مقابل هر گونه تهديد و تعرض است و ابرقدرتها بدانند كه در صورت كوچكترين تعرض دندان شكن ترين پاسخها را دريافت خواهند كرد.

كازروني از مردم خواست در مقابل توطئه هاي دشمن هوشيار باشند تا آسيبي متوجه انقلاب نشود.

حضور جوانان در صحنه دشمنان را مايوس مي‌كند

حجت الاسلام ذوالنور فرمانده تيپ مستقل 83 امام ‌صادق (ع) قم طي سخناني در جمع راهپيمايان شركت كننده در راهپيمايي 13 آبان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) ، حضور جوانان در صحنه را باعث سست شدن دشمنان در انجام اهداف پليدشان دانست و تصريح كرد: در روز 13 آبان فرزندان امام راحل با حضور حماسي خود لانه‌جاسوسي آمريكا را تسخير كردند و جاسوسان مزدور را به اسارت گرفتند و با اين كار پوشالي بودن قدرت استكبار جهاني را به دنيا نشان دادند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه مردم ما همواره با روحيه ولايتمداري ايثار، شهادت طلبي خود توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كرده‌اند گفت: در طول دوران پس از پيروزي انقلاب، دشمنان ما با توطئه‌هايي از قبيل تحريم اقتصادي، بايكوت سياسي، شبيخون فرهنگي و 8 سال جنگ تحميلي سعي در براندازي نظام داشتند ولي همواره با شكست مواجه شده‌اند.

انتخابات روز بلوغ سياسي دانش آموزان است

80 هزار دانش آموز شيرازي نيز امروز با حضور در راهپيمايي 13 آبان شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را سردادند.

استاندار فارس در جمع راهپيمايان گفت: رژيم آمريكا پس از پيروزي انقلاب اسلامي تمام تلاش خود را براي مقابله با انقلاب به كار بست اما دانشجويان پيرو خط امام با تسخير لانه جاسوسي آمريكا خشم ملت ايران را عليه استكبار جهاني اعلام كردند.

محمدرضا رضازاده افزود: انقلاب اسلامي به رهبري امام (ره) پس از پيروزي فداي وحدت ملل مسلمان را سرداد و آن زمان توازن 2 قطبي بودن دنيا را بر هم زد.

استاندار فارس در بخشي ديگر از سخنان خود  با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي شهر و روستا تاكيد كرد: مردم اجازه ندهند افرادي كه مقابل رانت خواري سست هستند، وارد شوراها شوند.

مهندس رضا زاده حضور در انتخابات را روز بلوغ سياسي دانش آموزان دانست و افزود: مردم بايد به متخصص ترين، با ايمان ترين و به مجرب ترين كانديداها راي دهند.

حضور 3500 گروهان سازمان يافته بسيج دانش آموزي در مراسم روز 13 آبان در مشهد

اقشار مختلف مردم استان مشهد بويژه دانش ‌آموزان همگام با سراسر كشور در سيزده آبانماه با برگزاري راهپيمايي باشكوه، سالروز تسخير لانه جاسوسي و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني را گرامي داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سردار كريمي فرمانده منطقه مقاومت سپاه خراسان رضوي در اين مراسم گفت: وي 13 آبان را نماد فرياد و عزم راسخ جوانان ايران براي توسعه آزادي اسلامي و برافرازي پرچم اسلام در جهان دانست و گفت : پيام سپاهيان محمد به ملت ايران دفاع از مرز و بوم كشور  ا پاي جان است .

وي به اجراي رزمايش پيامبر اعظم با حضور 150 گردان بسيجي عاشورا و الزهرا در شرق كشور اشاره و خاطر نشان كرد : پنج عمليات دفاع از كوي و برزن ، عمليات تاخيري ، جنگ نوين ، امداد و نجات و مقابله با تحركات اغتشاش آفرين عوامل ضد انقلاب و مقابله با هلي برن دشمن از جمله عملياتهايي است كه در اين رزمايش اجرا مي شود .

در مراسم روز 13 آبان مشهد سه هزار و 500 گروهان سازمان يافته در قالب 1200 گروه در بسيج دانش آموزي در اين مراسم شركت كردند.

فرياد انزجار دانش آموزان ودانشجويان خراسان جنوبي در 13 آبان

دانش آموزان ودانشجويان خراسان جنوبي به همراه ديگر اقشارمختلف اين استان فرياد انزجار خود را از دولت آمريكا وهم دستش اسرائيل غاصب سر دادند. 

 

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، دانش آموزان و دانشجويان به همراه مسئولين نظامي ، انتظامي و  مردم هميشه در صحنه  خراسان جنوبي درصفوف به هم فشرده راهپيمائي روزملي مبارزه با استكبار جهاني با شعارهاي "مرگ بر آمريكا "، "مرگ بر اسرائيل "، "مرگ بر استكبار" از معيارهاي انقلاب اسلامي ايران دفاع نمودند.

  

همزمان با مراسم راهپيمايي 13 آبان در شهرستان بيرجند اين مراسم با شكوه تر از هر سال درشهرستان هاي سربيشه ، سرايان، ‌قاينات،‌ نهبندان و درميان برگزار شد .

13 آبان آمريكاي جنايتكار را خوار كرد

اقشار مختلف مردم خوزستان در سيزده آبانماه با برگزاري راهپيمايي باشكوه، سالروز تسخير لانه جاسوسي و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني را گرامي داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، امير حيات مقدم  استاندار خوزستان در جمع پرشكوه دانش آموزان و نوجوانان و نيز ديگر اقشار مردمي در مصلاي مهديه امام خميني(ره) اين شهر در اين مراسم، از 13 آبان به عنوان يك نداي مقدس ياد كرد و گفت: اين روز خواري و ذلت آمريكاي جنايتكار و مزدورانش را موجب شد.

وي با تاكيد بر اينكه آمريكا مي خواهد با خصلت و خوي ددمنشانه و استعمارگرانه خود كشورهاي ديگر جهان را تحت سلطه خود داشته باشد، افزود: آمريكايي ها نسبت به پيشرفت كشورهاي جهان به ويژه كشور ما و دستاوردهاي جوانان اين مرز و بوم حساسيت داشته و در مقابل اين حساسيتها با موضع دشمني وارد مي شود.

دشمن را بايد با تكيه بر دانش شكست داد

  

دانش آموزان و دانشجويان در استان مركزي به همراه ديگر اقشارمختلف اين استان فرياد انزجار خود را از دولت آمريكا وهم دستش اسرائيل غاصب سر دادند. 

 

به گزارش خبرنگار "مهر" در اراك، استاندار استان مركزي در اين مراسم  گفت: دانش آموزان آينده سازان كشور هستند و با تكيه بر ايمان و دانش بايد دشمن را به زانو درآورد.

 

عبدالله سهرابي افزود: 13 آبان از روزهاي فراموش نشدني انقلاب اسلامي است كه نام دنش آموزان فداكار را در تقويم انقلاب ثبت كرد.

 

وي با اشاره به حضور دانش آموزان در مقاطع مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس افزود: اين قشر در همه برهه ها آگاهي خود را اثبات كرد و اكنون نيز با يد خود را با درس خواندن و خلاقيت هاي علمي و دينداري خود را نشان دهد.

 

استاندار استان تصريح كرد: دانش آموزان در نظام جمهوري اسلامي و به بركت نظام به بينش و درك خوبي و آگاهانه اي از مسائل دست يافته اند كه ستودني است.

 

کد خبر 402021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha