۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۹:۳۵

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد:

گسترش فرهنگ نماز تحول اساسی در عفاف و حجاب در پی خواهد داشت

گسترش فرهنگ نماز تحول اساسی در عفاف و حجاب در پی خواهد داشت

ملارد- رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد گفت: گسترش فرهنگ نماز تحول اساسی در عفاف و حجاب در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری، صبح سه شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد که با موضوع عفاف و حجاب و با حضور اعضاء برگزار شد، طی سخنانی گفت: یکی از رسالت های مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در فراهم سازی زمینه های عفاف و حجاب در جامعه است.

وی تقویت فرهنگ نماز در جامعه را به عنوان یک بازدارنده حقیقی از فساد و فحشا دانست و خاطر نشان کرد: اگر در جامعه فرهنگ نماز تقویت شود ما شاهد یک تحول اساسی در همه زمینه ها از جمله عفاف و حجاب خواهیم بود.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد، سپس بر اهمیت فعالیت های قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ قرآنی را در جامعه گسترش دهیم.

وی اضافه کرد: همه ما مکلف هستیم و باید به اندازه جایگاه و توان خود در این جهت حرکت کنیم و باید تلاش کنیم مراکز قرآنی را در جامعه گسترش دهیم.

امام جمعه ملارد اضافه کرد: با پناه بردن به قرآن از بسیاری از انحرافات در امان خواهیم ماند و باید تلاش کنیم با قرآن آشتی کرده و در جهت پر رنگ شدن نقش قرآن در جامعه و زندگی تلاش کنیم.

کد خبر 4020931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha