۱۳ آبان ۱۳۸۵، ۱۸:۰۸

چهارمين جشنواره فيلم 100 كليد خورد

حوزه هنري استان تهران چهارمين جشنواره فيلم 100 را با شعار سينماي ايده‌هاي نو با مشاركت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و شبكه دو سيما برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري مهر، ستاد خبري جشنواره سراسري فيلم 100 اعلام كرد اين جشنواره با هدف پاسداشت كرامت و ارزش‌هاي والاي انساني، كشف و پرورش استعدادهاي درخشان هنري، گسترش نگاه نو و موجز در توليد آثار تصويري و تشويق و توجه جوانان به توليد آثار كوتاه به همت حوزه هنري تهران برگزار مي‌شود.

جشنواره سينماي ايده‌هاي نو در بخش مسابقه با موضوعات كرامت انساني و ارزش‌هاي ديني، دفاع مقدس، هنر در اجتماع و صنعت و آزاد (ايده‌هاي نو)، در بخش ويژه با موضوع پيامبر اعظم (ص) و در بخش جنبي با مروري بر سه دوره جشنواره فيلم 100 در قالب فيلم‌هاي داستاني، مستند، انيميشن و نماهنگ شكل مي‌گيرد.

علاقمندان براي شركت در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را در كليه قطع‌هاي سينمايي، ويدئو و ديجيتال روي نوارهاي دي وي دي، وي اچ اس و وي سي دي به دبيرخانه جشنواره در تهران، بلوار بيهقي، خيابان 16 شرقي، شماره 21، حوزه هنري استان تهران ارسال و براي كسب اطلاعات بيشتر با تلفن و نمابر 88754271 يا آدرس الكترونيكي www.100fest.ir تماس بگيرند.
کد خبر 402153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha