۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۵

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس:

خدمات تامین اجتماعی در دشتی و تنگستان افزایش می‌یابد

خدمات تامین اجتماعی در دشتی و تنگستان افزایش می‌یابد

بوشهر - نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان افزایش می‌یابد.

سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف به مردم تلاش و پیگیری‌های ویژه‌ای داریم و موضوع را به صورت مستمر پیگیری می‌کنیم.

وی به برخی از مشکلات و کمبودهای خدمات تامین اجتماعی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و ادامه داد: پیگیر هستیم تا خدمات تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان افزایش یابد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در نشستی که با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی داشتیم این موضوع به صورت جدی مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در یک سال اخیر اقداماتی برای احداث درمانگاه‌های تأمین اجتماعی در شهرهای خورموج و اهرم صورت گرفته است و نیاز است که برای تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها تلاش شود.

شهریاری با تقدیر از اهتمام مدیرعامل و معاونین سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات بهداشتی درمانی، ادامه داد: امیدواریم با تداوم این نگاه و ارائه خدمات مناسب شاهد افزایش خدمات باشیم.

وی گفت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تنگستان و شهرستان دشتی وعده همکاری و پیگیری کامل داد.

کد خبر 4022989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha