۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰

رئیس فرودگاه‌های کشور:

نگاه دولت به فرودگاه شاهرود مثبت است/ قدردان کمیته مردمی باشیم

نگاه دولت به فرودگاه شاهرود مثبت است/ قدردان کمیته مردمی باشیم

شاهرود - رئیس فرودگاه‌های کشور گفت: نگاه دولت به فرودگاه شاهرود بسیار مثبت است چراکه ما این زیرساخت را بسیار مهم برای امر توسعه استان سمنان قلمداد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت‌الله مه‌آبادی ظهر شنبه در آئین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید فرودگاه شاهرود، ضمن اشاره به دید مثبت دولتمردان به مقوله این فرودگاه، تأکید داشت: یکی از امکاناتی که می‌تواند این زیرساخت را توسعه دهد، مرز هوایی است که امروز مجموعه فرودگاه‌های دارای این امر، در زمره اجزاء حکومت مدرن و یکی از شاخص‌های توسعه قدرت نرم در دنیا قلمداد می‌شوند.

وی افزود: فرودگاه شاهرود باهمت مردم در ربع قرن گذشته در حالی آغاز به کارکرد که به اذعان مسئولان آن، برای سیستم‌های گرمایش اتاق‌هایشان نیز دارای مشکلاتی بودند اما این خواست مردم بود که به گامی بلند در راستای توسعه بدل شد و امروز شرکت فرودگاه‌های کشور و اعضای هیئت‌مدیره آن، تلاش می‌کند از طرح‌های توسعه‌ای این فرودگاه در بخش‌های مختلف حمایت کند.

رئیس فرودگاه‌های کشور، درباره برنامه‌های در دستور کار فرودگاه شاهرود، توضیح داد: سالن ترانزیت یکی از ایراداتی بود که درباره توسعه فرودگاه مطرح شد و امروز خوشحالیم که تمام پایه‌های ستون این سالن به‌گونه‌ای جاگذاری شده که به اذعان مسئولان بیش از یک هزار و ۴۰۰ متر فضا به سالن کنونی این فرودگاه اضافه خواهد کرد.

مه آبادی همچنین تکمیل برج مراقبت و تطویل باند فرودگاه را دو اولویت دیگر شرکت فرودگاه‌های کشور در قبال فرودگاه شاهرود دانست و بیان کرد: با داشتن ظرفیت‌های بسیار خوبی که در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری و ... در شاهرود وجود دارد، توسعه فرودگاه می‌تواند نفع عمومی داشته باشد.

وی افزود: امروز وقتی به توسعه فرودگاه شاهرود نگاه می‌کنیم باید قدردان کمیته مردمی باشیم که بدون کمک های دولتی توانستند این زیرساخت مهم را به استان سمنان هدیه دهند.

در این مراسم حمید پور به عنوان رئیس جدید فرودگاه شاهرود معرفی و جایگزین منوچهر اتقیایی شد.

کد خبر 4024688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha