۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴

با حضور استاندار بوشهر؛

۷۰۰ دانش آموز برتر استان بوشهر تجلیل می‌شوند

۷۰۰ دانش آموز برتر استان بوشهر تجلیل می‌شوند

بوشهر - معاون روابط عمومی و تشریفات مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: از ۷۰۰ دانش‌آموز برتر و ممتاز شهرستان‌های استان بوشهر با حضور استاندار تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل کاظمی با اشاره به تجلیل از دانش‌آموزان برتر شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در جریان سفر استاندار بوشهر به شهرستان‌های مختلف استان که در مرداد ماه امسال انجام می‌شود از برترین‌های دانش‌آموزی مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم با حضور خانواده‌های آنان تقدیر و تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدام در راستای سیاست‌های حمایتی و تشویقی استاندار برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر صورت می‌گیرد.

معاون روابط عمومی و تشریفات مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با بیان اینکه از دانش‌آموزان برتر هر شهرستان جداگانه تجلیل می‌شود گفت: در جریان این برنامه‌ها  ضمن تجلیل از دانش‌آموزان برتر، با حضور استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استانی از نزدیک  با دانش‌آموزان دیدار و مسائل و مشکلات آموزشی و تحصیلی خود را با استاندار مطرح و پیشنهادات ارائه می‌کنند.

کاظمی بیان کرد: در این برنامه، از ۱۶۰ دانش‌آموز دشتستان، ۱۵۵ دانش‌آموز بوشهر، ۸۲ دانش‌آموز گناوه، ۴۷ دانش‌آموز تنگستان، ۵۸ دانش‌آموز دشتی، ۴۰ دانش‌آموز جم، ۴۵ دانش‌آموز کنگان، ۴۶ دانش‌آموز دیر، ۳۷ دانش‌آموز دیلم و ۳۰ دانش‌آموز عسلویه تجلیل می‌شود.

کد خبر 4032015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha