۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰

حقانی:

شهرداری فاز دوم برج میلاد را اجرا نکند

شهرداری فاز دوم برج میلاد را اجرا نکند

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا براساس وعده ای که به شورای پنجم داده است، پروژه جدیدی را در شهر امضا و آغاز نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حقانی در جریان سیصد و شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دستگاه شهرداری یک دستگاه مردمی است، اظهار کرد: در این شرایط که اواخر دوره مدیریت شهری هستیم بایستی یک چیزی را برای آینده آن بگذاریم و نباید همه پل‌ها را خراب کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری تهران درخصوص تخلیه برخی از ساختمان‌های شهرداری و فروش آنها گفت: بر اساس گزارشات رسیده ساختمان سرمایه‌گذاری در خیابان آفریقا هم اکنون تخلیه شده و این ساختمان برای فروش گذاشته شده است.

حقانی تصریح کرد: در حالی که شهردار تهران در جلسه منتخبین شورای بعدی قول داده بود که هیچ قرارداد جدیدی را امضا و شروع نکند، متأسفانه شنیده‌ایم که مراحل اجرای فاز دوم برج میلاد آغاز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری تهران شرایط لازم را برای مدیریت شهری بعدی فراهم کند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با انتقاد مجدد به واگذاری مراکز بهاران به قرارگاه امام رضا (ع) بیان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هر یک از واحدهای مرکز بهاران هفت الی ۱۰ میلیاردتومان ارزش دارد و این در حالی است که این مراکز به تشکیلات قرارگاه امام رضا واگذار شده است و علی رغم این واگذاری مسئولان شهرداری آن را انکار می‌کنند.

حقانی گفت: باید مشخص شود که این واگذاری بر اساس کدام ضوابط و مقررات صورت گرفته است.

وی همچنین به واگذاری بازارچه‌ها در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در حالی که ما بالغ بر ۷۰۰ الی ۸۰۰ کسبه در شهر داریم، واگذاری این نوع از بازارچه‌ها قابل قبول نیست.

کد خبر 4040452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha