۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد:

بهره‌مندی کشور از اقدام ستاد اجرایی فرمان امام(ره)درمحرومیت‌زدایی

بهره‌مندی کشور از اقدام ستاد اجرایی فرمان امام(ره)درمحرومیت‌زدایی

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در محرومیت‌زدایی در لرستان و کشور اقدامات پربرکت و خوبی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: نه تنها در لرستان بلکه تمام استان های کشور از برکات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ابعاد گوناگون بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت وابسته به این ستاد در جهت محرومیت‌زدایی که یکی از آرمان‌های حضرت امام(ره) و جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است، فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و زیرمجموعه‌هایش در استان لرستان در بخش ساخت مدرسه، مساجد، ایجاد اشتغال، تولید، بهداشت و درمان و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به جوانان اقدامات بسیار خوب و پربرکتی انجام داده‌اند.

آیت‌الله میرعمادی با تاکید به اینکه این ستاد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، بیان کرد: مردم لرستان مردم ولایت مداری هستند و انتظار این است که ستاد نقش گسترده‌تری در استان لرستان داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم در این سفر در بخش عمران، زیربنایی، تولید، اشتغال و زیرساخت‌های فرهنگی برکاتی شامل حال استان شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: فضای استان مستعد استقبال از این برنامه‌ها است و خدمات اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برخواسته از اندیشه ولایی است که ماندگار و موثر و پایدار خواهند بود.

کد خبر 4040950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha