۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۳۴

در استان قزوین

پیک بار برق در فصل گرما بدون خاموشی سپری شد

پیک بار برق در فصل گرما  بدون خاموشی سپری شد

قزوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با فرهنگ سازی، آموزش و مدیریت منطقی و تامین برق پایدار از بروز خاموشی در پیک بار در استان قزوین جلوگیری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید بهادیوندچگینی روز چهارشنبه در جلسه با قائم ‌مقام وزیر نیرو و مدیران صنعت آب و برق استانهای زنجان وقزوین در استانداری قزوین اظهارداشت: با اقدامات آموزشی و فرهنگ سازی در رسانه ها زمینه همراهی مردم برای مدیریت مصرف را فراهم کردیم تا در تابستان در زمینه تامین انرژی برق مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: میزان پیک مصرف برق در استان بالغ بر ۷۶۰ مگاوات بود اما با مدیریت بهینه و تلاش مجموعه همکاران تاکنون هیچ خاموشی در استان نداشته ایم و نسبت به تامین برق پایدار در شبکه اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: با اضافه شدن ناحیه شهری مهرگان با بیش از ۳۰ هزار واحد مسکن مهر بزودی شاهد اسکان جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در این ناحیه خواهیم بود که تامین زیرساختهای آب، برق و گاز از نیازهای اساسی مردم است.

وی افزود: از سوی توانیر برای تامین زیرساختهای شبکه برق در مهرگان بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد و بزودی و در چند ماه آینده همه زیرساخت‌های این ناحیه تامین و تکمیل می شود.

بهادیوند چگینی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما جابجایی تأسیسات برقی روستاهاست که این کار نیازمند تامین اعتبار لازم است که از قائم مقام وزیر درخواست همکاری در این زمینه داریم تا بتوانیم جوابگوی روستاییان باشیم.

وی اضافه کرد: از مجموع اعتبارات شرکت تاکنون ۸۵ درصد پرداخت شده که درصورت تامین مابقی منابع مالی می توانیم طرح های خود را اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: پرداخت مطالبات شرکت هم از مشکلاتی است که در صورت همکاری مشترکان شرایط سهل تری برای خدمت رسانی را فراهم می کند.

در این نشست مسئولان شرکت برق منطقه ای زنجان هم آمادگی خود را برای همکاری در ساخت نیروگاههای بادی و خورشیدی در استانهای زنجان و قزوین و صدور مجوز در کوتاهترین زمان اعلام کردند.

علیرضا دائمی قائم مقام وزیر نیرو همچنین از تاسیسات آبرسانی مخزن، ایستگاه پمپاژ، تله متری شهید رحمانی نژاد ناحیه شهری مهرگان هم بازدید کرد.
 

کد خبر 4042360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha