۴ مرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۳۳ طرح درمانی در سفر وزیر بهداشت به اردبیل افتتاح می‌شود

۳۳ طرح درمانی در سفر وزیر بهداشت به اردبیل افتتاح می‌شود

نمین - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از افتتاح ۳۳ طرح بهداشتی‌ودرمانی در سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اخوان اکبری شامگاه چهارشنبه در افتتاح طرح توسعه بیمارستان و کلنیک تخصصی شهرستان نمین افزود: این طرح ها با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی بیشتر این پروژه ها در حوزه بهداشت و طرح های توسعه ای درمانی برشمرد و تاکید کرد که امسال سرمایه گذاری مطلوبی در بحث ارتقا سطح بهداشتی و درمانی استان اردبیل صورت گرفته است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان این سرمایه گذاری را در راستای ترویج عدالت بهداشتی و درمانی برشمرد و یادآور شد: این مهم جزو سیاست های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی بیان داشت: البته سیاست های ترویج عدالت بهداشتی و درمانی بیشتر در مناطق محروم و دروافتاده و فاقد امکانات در حال اجرا است.

به گفته اخوان اکبری توسعه درمانی و بهداشتی براساس نیاز هر منطقه از استان مد نظر بوده و پیگیری می شود.

گفتنی است سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی و افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی به اردبیل سفر کرده است.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی قرار است در سفر دو روزه خود به استان ضمن افتتاح برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان در شهرهای مختلف استان اردبیل، امکانات بهداشتی و درمانی منطقه را نیز بررسی کند.

بازدید از مرکز تروما، رادیوتراپی و مرکز غربال‌گری بیمارستان امام خمینی، افتتاح چند پروژه درمانی در شهرستان کوثر و بازدید از بیمارستان و دانشکده خلخال از برنامه های روز دوم وزیر بهداشت و درمان در این استان خواهد بود.

وی همچنین قرار است با مسئولان ارشد استان اردبیل و نیز با مدیران و معاونان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل دیدار داشته باشد.

امید می رود در سفر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برخی نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی استان مورد بررسی قرار گرفته و برای رفع آن چاره جویی شود.

کد خبر 4042415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha