۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۵۰

شهردار پاکدشت:

۴۰ تصویراز شهدای پاکدشت در سطح شهرستان نصب شد

 ۴۰ تصویراز شهدای پاکدشت در سطح شهرستان نصب شد

پاکدشت- شهردار پاکدشت از نصب بیش از ۴۰ تصویراز شهدای پاکدشت در سطح شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش پازوکی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت معاونت فرهنگی شهرداری، بیش از ۴۰ تصویر از  شهدا مورد تعمیر و باز سازی قرار گرفته و در سطح شهرستان نصب شده است.

پازوکی افزود: تصاویرمورد استفاده  از طرح‌های جبهه و جنگ است که توسط معاونت فرهنگی در نظر گرفته شده و به زودی در سطح شهر نصب خواهد شد.

وی گفت: نصب تصاویر شهدا و نمادهای مقاومتی در سطح شهر باعث می شود که جوانان قهرمان واقعی خود را بشناسند و شناختن قهرمان واقعی کشور برای قشر جوان از وظایف همه مسئولین است.

شهردار پاکدشت اظهار داشت: در حال حاضر یکی از اولویتهای برنامه کاری معاونت فرهنگی شهرداری پاکدشت تهیه و جا نمایی عکس شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) است که به زودی درتمام  سطح شهرستان نصب می شود.

پازوکی با بیان اینکه ما هر کاری که برای شهدا و خانواده های معظم شهدا انجام دهیم خیلی کم است  گفت: خانواده معظم شهدا  فرزندان خود را برای دفاع از آرمانهای والای انقلاب تقدیم نظام کرده اند و هر مسئولی که به مردم خدمت کند در آخرت در مقابل شهدا رو سفید خواهد  بود و هر کسی کوتاهی کند در مقابل شهدا و امام شهدا شرمنده می شوند چون ما هر چه داریم از این شهدا داریم.

کد خبر 4048925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha