۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰

استاندار بوشهر:

جانمایی پروژه‌های صنعتی استان بوشهر با رضایت مردم انجام می‌شود

جانمایی پروژه‌های صنعتی استان بوشهر با رضایت مردم انجام می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: جانمایی پروژه‌های صنعتی استان بوشهر با رضایت مردم انجام می‌شود و در صورتی که مردم یک پروژه را نخواهند، اصراری برای اجرای آن نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه جامعه دارند چرا که ما معتقدیم یکی از موثرترین ناظرها بر فعالیت مسئولین رسانه‌ها هستند.

وی اضافه کرد: وقتی یک رسانه حرفه‌ای فعالیت و نقد کند مدیران نیز با دقت بیشتری در حوزه‌ها و موضوعات مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: از ابتدای کار تلاش کردیم که فضای آزادی بیان را برای رسانه‌ها در استان فراهم کنیم و یکی از اهدافمان این بود که هیچ مدیر دولتی از رسانه طرح شکایت نکند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید ارتباط بهتری با رسانه‌ها داشته باشند، افزود: مدیران باید ارتباط با رسانه‌ها را تقویت کنند در این راستا که فعالیت هایشان به جامعه گفته می شود.

سالاری در خصوص بهبود وضعیت کالای ملوانی، بیان کرد: موضوع ته لنجی و کالای ملوانی را دو سال است که در حال پیگیری آن هستیم و پس از دو سال توانستیم در جلسه هیئت دولت مصوبه مربوط به کالای ملوانی را تصویب کنیم.

وی گفت: رویه ته لنجی در استان ما به شکل عرفی و با یک وضعیت ناپایدار انجام می‌شد، این کالاها وقتی وارد استان می‌شد قاچاق محسوب می‌شد و از آن به بعد هیچ مصونیتی وجود نداشت.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ما در این راستا به دنبال ساماندهی این وضعیت بودیم، تصریح کرد: دغدغه‌های زیادی از قبیل پدید آمدن ماشین‌های شوتی، بحث سلامت و بهداشت و نگرانی‌های دیگری وجود داشت.

وی بیان کرد: اکنون با مجاز شدن قانون معافیت ملوانی در سطح استان هر ملوان می‌تواند ۶۰ میلیون تومان کالا بدون پرداخت گمرکی بیاورد.

سالاری خاطرنشان کرد: مزایای تصویب کالای همراه ملوان اینکه ماشین شوتی جمع می‌شود، مسافران از خارج از استان می‌توانند به استان آمده و خرید کنند. اینها همه باعث رونق استان و رشد گردشگری می شود.

وی در خصوص برخی اعتراض‌ها به راه اندازی پتروشیمی در دشتستان عنوان کرد: ما برای حرف مردم احترام قائل هستیم، ذی نفعان اجرای این پروژه اهالی آن محل بودند چرا که موجب رونق در اقتصاد و اشتغال این منطقه می‌شد اما وقتی خود اهالی منتطقه تمایل به راه‌اندازی این پتروشیمی ندارند ما اصراری برای ارائه خدمت نداریم.

استاندار بوشهر در خصوص کارهای انجام شده در این دولت، بیان کرد: در زمینه راه‌ها و جاده سازی، بهبود وضعیت کمبود آب، تقویت پست های برق از جمله کارهای انجام شده بوده است.

کد خبر 4055244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha