۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۴۶

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

اشتغال‌زایی مددجویان اولویت کمیته امداد در میامی است

اشتغال‌زایی مددجویان اولویت کمیته امداد در میامی است

میامی - مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در راستای ارتقای وضعیت اقتصادی مددجویان و همچنین پیرو سیاست های حمایتی این نهاد، اشتغال زایی مددجویان در اولویت کمیته امداد میامی است.

سید جواد رضوی غروب پنج شنبه در حاشیه مراسم استقبال از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حفظ کرامت مدد جویان از اولویت های این نهاد است، بیان داشت: یکی از اولویت‌های ما در شرق استان سمنان اشتغال زایی مددجویان در راستای توامند سازی اقتصادی آنها است.

وی افزود: استقلال مالی در کنار خروج از فهرست مددجویان یکی از اولویت های کمیته امداد به خصوص در مناطق محروم است که در میامی با وجود بافت غالب روستایی این امر می تواند در قالب تسهیلات اشتغال زایی خانگی و روستایی صورت پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تسهیلات اشتغال زایی در میامی با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مورد نیاز در سال۹۶ در حال اجرا است که خوشبختانه استقبال خوبی از این طرح ها شده است.

رضوی درباره سفر فتاح به میامی نیز بیان کرد: بازدید از طرح های اشتغال زایی در زمره برنامه های رئیس کمیته امداد به شرقی ترین شهرستان استان سمنان است.

فتاح فردا میهمان مردم شاهرود خواهد بود.

کد خبر 4055572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha