۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۴۲

معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

فراهم بودن زمینه توسعه روابط کرمانشاه- مسکوبه برکت توانمندی نظامی

فراهم بودن زمینه توسعه روابط کرمانشاه- مسکوبه برکت توانمندی نظامی

کرمانشاه- معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: امنیت کرمانشاه با مجاهدت نیروهای نظامی و امنیتی زمینه توسعه مبادلات این استان با مسکو را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی امروز شنبه در نشست معرفی فرصت‌های اقتصادی کشور روسیه و استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه گفت: ما در استان کرمانشاه آماده هستیم از ظرفیت‌های ذکر شده در راستای تقویت دو کشور(استان کرمانشاه و دولت روسیه) استفاده کنیم.

معاون استاندار کرمانشاه  تاکید کرد: استان کرمانشاه در حوزه‌های تجاری، کشاورزی و صنعتی می تواند  با مسکو ارتباطات قوی داشته باشد.

وی افزود: استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی ظرفیت های بسیار مهمی دارد که روسیه می تواند با انتقال تکنولوژی در این حوزه کمک کند.

معاون برنامه ریزی  استانداری کرمانشاه گفت: امنیت استان کرمانشاه به برکت نیروهای نظامی و امنیتی در شرایط بسیار مطلوبی است که همین موضوع زمینه سرمایه گذاری روسیه در استان را فراهم کرده است.

رحیمی گفت: کرمانشاه می تواند دروازه خوبی برای بازار مصرف خاورمیانه برای روسیه باشد و در مقابل پذیرای تکنولوژی و سرمایه روسهاست.

این مدیر اجرایی استان کرمانشاه گفت: مهمان نوازی و مناطق دیدنی و باستانی در کرمانشاه می تواند ظرفیت بدیعی برای ارتقاء صنعت توریسم و گردشگری دو کشور باشد.

کد خبر 4057040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha