۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

مسئول روابط عمومی مدیریت حوادث چهارمحال وبختیاری خبر داد:

ضرب و شتم نیروهای امدادی اورژانس در چهارمحال و بختیاری

ضرب و شتم نیروهای امدادی اورژانس در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری از ضرب و شتم نیروهای امدادی اورژانس در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری، محسن ابراهیمی افزود: نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ برای درمان یک بیمار به شهر جونقان چهارمحال و بختیاری اعزام شده بودند، مورد ضرب و شتم همراه بیمار قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: نیروهای اورژانس پس از اعلام مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ به سرعت به محل اعلام شده اعزام شدند اما در میانه مسیر، همراه بیمار با خودروی شخصی آمبولانس را متوقف می کند و با چوب به تکنسین های اورژانس حمله ور می شود.

وی با اشاره به ضرب و شتم تکنسین اورژانس ۱۱۵ توسط همراه بیمار، گفت: به دنبال این حادثه، یکی از تکنسین های اورژانس از چند ناحیه بدن دچار آسیب می شود.

ابراهیمی اظهار کرد: مردم و همراهان بیماران مطمئن باشند که تاخیر در رسیدن به بالین بیمار به هیچ عنوان متوجه پرسنل نیست چرا که ساختار عملیاتی اورژانس کل کشور به گونه ای است که از زمان اعلام ماموریت توسط مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ تا حرکت آمبولانس ۹۰ ثانیه نخواهد بود و بقیه زمان تا رسیدن مربوط به مسافت و وضعیت ترافیک است.

وی افزود: با توجه به ماهیت و رسالت کاری اورژانس اینگونه خشونت ها باعث دلسردی تکنسین های اورژانس می شود.

کد خبر 4058033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha