۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۶

به همت شهرداری منطقه ۷

اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان افتتاح می شود

اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان افتتاح می شود

اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی معلولان و جانبازان در شرق تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد خسروی با اعلام این مطلب افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت شرکت شهر سالم این درمانگاه با داشتن امکانات پیشرفته و پزشکان متخصص یکی کاملترین درمانگاه شهرداری تهران بوده که در راستای ارائه خدمات درمانی و ارتقاء سطح سلامت شهروندان افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: پروژه احداث درمانگاه شهرداری منطقه ۷ به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا در ۸ طبقه در حال انجام است و پس از اتمام به ارائه خدمات به شهروندان می پردازد.

معاون شهردارمنطقه ۷ در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات اجرا شده از سوی این معاونت، یادآور شد: عملیات لکه گیری آسفالت، مرمت نوار حفاری و همسطح سازی دریچه از جمله عملیات عمرانی است که در تمام محلات منطقه در حال انجام بوده و در سه محله ارامنه، شاهد و نظام آباد به صورت جهادی به اتمام رسیده است.

به گفته وی با توجه به اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر با رویکرد  شهر ، شهروند ، شهرداری در مقیاس محلات نیازمند حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه ضمن احصا معضلات و معایب سطح محله به صورت مینیاتوری و حضور میدانی و مستمر مدیران و همکاران حوزه تخصصی نسبت به انجام طرح های عمرانی اقدام نموده است.

خسروی با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح توزیع منطقی، عادلانه و بر اساس نگاه توسعه محور به همه مناطق شهر است، خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که در کوتاهترین بازه زمانی با اتمام عملیات عمرانی، خشنودی همشهریان را فراهم کند.

کد خبر 4063501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha