۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

۵۰۳ واحد مسکن روستایی در گلستان افتتاح می‌شود

۵۰۳ واحد مسکن روستایی در گلستان افتتاح می‌شود

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ۵۰۳ واحد مسکن روستایی در گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، ولی‌الله زمانی نژاد از افتتاح و بهره‌برداری از ۷۲ پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان بااعتبار ۱۵۴ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال اعتبار و ۲۶۱هزار و ۱۳۷ خانوار استان از این طرح‌ها خبر داد.

وی با گرامیداشت نام و خاطره شهیدان انقلاب به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر همچنین تبریک فرارسیدن هفته دولت، خدمت به مردم به‌ویژه محرومان و روستائیان را از افتخارات مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست.

زمانی نژاد اظهار کرد: در هفته دولت امسال هم شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بنیاد مسکن در سطح شهرها و روستاهای استان خواهیم بود که بهره‌برداری از ۵۳ طرح هادی روستایی بااعتبار۷۴ هزار و ۱۲۱ میلیون اعتبار ۲۴ هزار و ۷۹۱ خانوار بهره‌مند از مهم‌ترین طرح‌های استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت:  بهره‌برداری از ۵۰۳ واحد مسکونی روستایی از محل طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی بااعتبار ۷۵ هزار و ۴۷۵ میلیون ریال و افتتاح و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی دیگر مانند اجرای عملیات آسفالت و کانال‌های سایت مسکن مهر گمیشان، خان ببین، دلند و گالیکش بااعتبار چهار هزار و ۶۳۶ میلیون ریال و ۸۴۳ خانوار بهره‌مند از این خدمات، از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به این مناسبت است.

کد خبر 4068503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha