۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۵

در دیدار با معاون رئیس جمهور مطرح شد؛

نارسایی‌های بهداشتی و زیستی کرمانشاه/لزوم صدورفتاوای محیط زیستی

نارسایی‌های بهداشتی و زیستی کرمانشاه/لزوم صدورفتاوای محیط زیستی

کرمانشاه- طرح مسائل و نارسایی‌های بهداشتی و زیستی استان و تاکید بر لزوم صدور فتاوای محیط زیستی از سوی مراجع از مباحث مطرح شده در نشست شورای اداری استان کرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله امان الله نریمانی عصر امروز دوشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان طالقانی ۲۰۰ تخت ظرفیت دارد و این در حالی است که در بازدید از این بیمارستان ۲۷۰ بیمار بستری بودند و باید ارتقأ یابد.

وی افزود: اگر الان نارسایی های حوزه بهداشت، آموزش و پرورش و محیط زیست استان و... و. را مدون و مکتوب به دولت منتقل شود، خیلی زودتر از کمک خواستن شفاهی از معاون رئیس جمهور جواب می دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به تشریح معیارهای مدیر توانمند پرداخت وگفت: یکی از این معیارها، تلاش در شناسایی مشکلات و نحوه انتقال آنها به مقامات بالا است.

باید فتاوای محکمی در مورد محیط زیست صادر شود

ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: ما روحانیون در زمینه حفظ محیط زیست کم کاری کردیم.

وی ادامه داد: اگر خطبه های ائمه جمعه را بررسی کنیم می بینیم کمترین اظهارات خود را به حوزه محیط زیست اختصاص دادیم و فقط به تذکرات حاشیه ای در خصوص صرفه جویی و اسراف بسنده کردیم.

ماموستا محمدی با تاکید بر لزوم انجام کارهای فرهنگی، خاطر نشان کزد: باید فتاوای محکمی در مورد آسیب رساندن به محیط زیست صادر شود.

کد خبر 4072162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha