۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۱۳

استاندار قزوین:

حمایت از سرمایه گذاران در استان قزوین جدی است

حمایت از سرمایه گذاران در استان قزوین جدی است

قزوین- استاندار قزوین گفت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی از سوی همه مسئولان استان با جدیت و قاطعیت صورت می گیرد تا کارهای توسعه شتاب گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی در قزوین گفت: اگر ورزش را در همه ابعاد جامعه گسترش دهیم و وقت جوانان و نوجوانان خود را با ورزش پر کنیم بسیاری از آسیبها کم خواهد شد و سلامت جامعه نیز تضمین می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به محدودیت منابع اعتباری دولت نمی توان انتظار داشت همه کارها توسط دولتی ها صورت گیرد و ما باید سرمایه های بخش خصوصی را وارد کارها کنیم تا بسیاری از امور زمین مانده عملیاتی شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: بستر سرمایه گذاری در استان بسیار مهیاست و همه مدیران را ملزم کرده ایم تا حامی و تسهیل گر سرمایه گذاران باشند و امروز شاهد حضور متقاضیان زیادی در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و ورزشی هستیم و پروژه ای که امروز افتتاح شده از کارهای بسیار خوبی است که می تواند برای گروههای مختلف جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: اگر یک شهر همه امکانات مورد نیاز را داشته باشد حتما رو به توسعه می رود و مردم تعلق خاطر بیشتری پیدا می کنند و این رویکرد مثبت و ارزشمند است و امروز خوشحالیم که امکانات ورزشی بسیار خوبی در استان در حال راه اندازی است که به نشاط مردم نیز کمک خواهد کرد.

سرمایه گذاران را حمایت می کنیم

همتی بیان کرد: در استان قزوین خود را موظف می دانیم تا از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم زیرا درک می کنیم که این سرمایه ها با عشق و انگیزه تولید و اشتغال وارد کار شده در حالی که می توانست در بانکها سرمایه گذاری شده و سود مناسب و کم خطری را برای افراد ایجاد کند.

استاندار یادآورشد: از شما سرمایه گذارانی که آورده خود را در مسیر درستی هزینه کرده اید با جدیت و قاطعیت حمایت می کنیم و در مسیر راه هر مشکلی داشتید برطرف می کنیم.

در این مراسم دکتر صالحی و استاندار قزوین دقایقی دست به راکت شدند و سرویس زدن در تنیس را تمرین کردند.

کد خبر 4075189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha