۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

مهر ماه امسال ۳۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به مدرسه می روند

مهر ماه امسال ۳۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی به مدرسه می روند

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ثبت نام ۳۲۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی برای تحصیل طی سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان محبی امروز یکشنبه در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش استان که با حضور ایت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل خانه معلم برگزار شد، گفت: مهر امسال ۳۲۵ هزار دانش آموز کرمانشاهی به مدرسه می روند.

وی از آمادگی مدارس برای پذیرش دانش آموزان خبر داد و گفت: همچنین ۲۸ هزار و ۲۰۰ فرهنگی که در آموزش و پرورش استان کرمانشاه فعالیت دارند، آماده بازگشایی مدارس هستند.

وی تعداد مدارس استان را ۴ هزار و ۶۰۰ مدرسه اعلام کرد که در حال آماده شدن برای مهر ماه و پذیرش دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه، از جود ۴ هزار و ۲۰۰ کلاس هوشمند نیز در استان خبر داد و گفت: همچنین ۲۲ پژوهش سرای فعال، ۳ آزمایشگاه مجهز نانو، ۱۸ دارالقرآن کریم و ۱۴ خانه معلم در قالب آموزش و پرورش کرمانشاه استان کرمانشاه فعالیت می کنند.

وی آموزش و پرورش استان را یکی از موفق ترین ها در کشور به لحاظ داران بودن بسیاری از شاخص ها عنوان کرد و از تلاش برای بهتر شدن وضعیت موجود خبر داد.

محبی، از کسب رتبه نخست خیرین مدرسه ساز استان در کشور به لحاظ تحقق تعهدات ساخت مدرسه و تجهیز اماکن آموزشی خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون ۶۲ مدرسه خیرساز در استان داریم و حداقل ۴۰ مدرسه آن تا مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی از تجهیز سیستم گرمایشی مدارس خبر داد و تصریح کرد: طی دو سال گذشته بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار صرف تجیهز سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس استان شده است و تلاش می کنیم تمام مدارس استان به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شود.

کد خبر 4077307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha