۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹

در گفتگو با مهر مطرح شد:

۷ زندانی زن منتظر آزادی/آزادی ۱۵۰ زندانی در البرز

۷ زندانی زن منتظر آزادی/آزادی ۱۵۰ زندانی در البرز

کرج - مدیرعامل ستاد دیه استان البرز گفت: در حال حاضر هفت زندانی زن با بدهی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان در زندان‌های استان البرز به سر می‌برند.

محمدباقر مقدسی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن قدردانی از مساعدت چشمگیر خیرین البرزی در خصوص آزادی مددجویان و زندانیان جرائم غیر عمد و حائز شرایط آزادی، اظهار کرد: بدون شک کمک خیرین در رابطه با آزادی زندانیان واجد شرایط آزادی حائز اهمیت و انکارناپذیر است.

وی آزادی زندانیان زن واجد شرایط را ازجمله مهم‌ترین اقدامات در دستور کار ستاد دیه استان البرز عنوان کرد و افزود: در حال حاضر ۷ زندانی زن با بدهی بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان در زندان‌های استان البرز به سر می‌برند که چشم‌انتظار کمک خیرین برای آزادی و بازگشت به کانون گرم خانواده‌های خود هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۷۰ مددجو و زندانی واجد شرایط آزادی با بدهی بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان در البرز به سر می‌برند.

باقری با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ زندانی با مجموع بدهی ۲۷ میلیارد تومان به همت خیرین و ستاد دیه البرز آزادشده‌اند، تصریح کرد: عمده این زندانیان را محکومان مالی، مهریه و دیه تشکیل می‌دهند.

کد خبر 4079088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha