۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۶:۱۲

با حضور در راهپیمایی؛

مردم استان بوشهر کشتار مردم مظلوم میانمار را محکوم کردند

مردم استان بوشهر کشتار مردم مظلوم میانمار را محکوم کردند

بوشهر - مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با برپایی راهپیمایی در نقاط مختلف استان، کشتار مردم مظلوم میانمار را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر جمعه در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در حمایت از مردم مسلمان دیگر نقاط جهان در صحنه حضور دارند.

نصرالله شفیعی اضافه کرد: امروز نیز شاهد حضور گسترده و پرشور نمازگزاران هستیم و این مردم حمایت و همدردی خود با مردم مظلوم کشور میانمار را اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی نمازگزاران نقاط مختلف استان بوشهر امروز پس از اقامه نمازجمعه در محکومیت نسل‌کشی مسلمانان روهینگیای میانمار برگزار شد و راهپیمایان با شعار علیه حکومت میانمار، این جنایات را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که در هوای گرم و در زیر آفتاب سوزان برگزار شد، با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مسلمانان بی دفاع میانمار از سکوت مجامع بین‌المللی و برخی از دولت‌ها و کشورهای اسلامی و مدعیان دفاع از حقوق بشر به شدت انتقاد کردند.

راهپیمایان در این مراسم خواستار شکستن سکوت از سوی مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در حمایت از مسلمانان میانمار شدند.

از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی می‌توان به «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «مرگ بر انگلیس»، «سکوت مدعی حق بشر- شد موجب کشتار نسل بشر»، «قتل عام مسلمان میانمار - جنایت دوباره استکبار»، «سکوت در برابر جنایت- خیانت است خیانت»، «نسل‌کشی مردم میانمار - باشد یقین توطئه استکبار» و «مرگ بر بودایی افراطی» اشاره کرد.

کد خبر 4081815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سجاد IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
      0 0
      عکس استان همدان رو گذاشتید به اسم استان بوشهر