۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶

تصادف مرگبار در خیابان دولتخواه/ مقصر راننده پیکان وانت

تصادف مرگبار در خیابان دولتخواه/ مقصر راننده پیکان وانت

جانشین اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع حادثه تصادف در خیابان دولتخواه در منطقه ۱۹ خبر داد و گفت: در این حادثه عابرپیاده در دم جان باخت.

به گزارش خبرنگار مهر، از اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز وقوع یک مورد تصادف در خیابان شقایق، خیابان دولتخواه به سامانه ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله عوامل اورژانس آتش نشانی و پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

 بررسی های اولیه نشان می داد حادثه تصادف بین یک دستگاه وانت پیکان با عابر پیاده حدودا ۳۵ ساله به وقوع پیوسته است که در این حادثه به علت ضربه ای که به سر عابر پیاده وارد شده وی در دم جان باخته است.

سرهنگ رضا مومنی جانشین اداره تصادفات پلیس راهور منطقه ۱۹ که در محل حادثه حضور داشت، گفت: با توجه به اینکه حادثه در محدوده منطقه مسکونی و دارای گذرگاه عابر پیاده به وقوع پیوسته است بنابر اظهار کارشناسی راننده پیکان وانت مقصر حادثه اعلام شد. زیرا رانندگان برابر اصل ۱۴۱ آیین نامه تصادفات باید در محل گذرگاه های عابر پیاده سرعت خود را کم کرده و به عابران اجازه تردد و عبور بدهند.

وی افزود: با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی معبر برای عبور سایر وسایل نقلیه پاکسازی شد و هم اکنون ترافیک در این محدوده روان است.

کد خبر 4082822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha