۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۸:۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

بوشهر - مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور قام مقام وزیر بهداشت در بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بعد از ظهر یکشنبه در این آئین اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر برنامه‌های جدی داریم و طرح‌های درمانی خوبی در نقاط مختلف استان اجرا می‌شود.

سعید کشمیری خاطرنشان کرد: در قالب برنامه‌ریزی ۱۰ ساله که انجام شده است دو هزار و ۳۰۰ تخت به تخت‌های درمانی استان اضافه خواهد شد و شاهد افزایش سه برابری تعداد تخت‌های درمانی در استان خواهیم بود.

وی به نقش بسیار مهم حوزه سلامت در زندگی مردم اشاره کرد و ادامه داد: در راستای جلب رضایت مردم از خدمات بخش سلامت تلاش می‌کنیم که بهترین و بیشترین خدمات در حوزه بهداشت و درمان ارائه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به تدوین نقشه راه سلامت استان بوشهر، بیان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، علاه بر توسعه زیرساخت‌های درمانی، بهبود وضعیت خدمات را نیز شاهد بوده‌ایم که باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه برای رضایت‌مندی مردم باید با همدلی و همکاری بین بخشی کارها انجام شود، اضافه کرد: دولت توجه ویژه‌ای به بخش سلامت دارد و بیشترین خدمات در این بخش ارائه شده است.

در این آئین ضمن تقدیر از تلاش‌های دکتر علیرضا رئیسی، دکتر سعید کشمیری به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی شد.

علیرضا رئیسی پیش از این به عنوان معاون بهداشتی وزیر بهداشت منصوب شده بود.

کد خبر 4083279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha