۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۵۵

موفقیت «اعتراض وارد نیست» در فستیوال فیلم افغانستان در سوئد

موفقیت «اعتراض وارد نیست» در فستیوال فیلم افغانستان در سوئد

فیلم مستند «اعتراض وارد نیست» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرناز و محمدرضا جورابچیان تندیس جشنواره بین المللی فستیوال فیلم افغانستان در سوئد را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شامگاه یکشنبه ۱۹ شهریور اختتامیه نهمین دوره فستیوال فیلم افغانستان در سوئد برگزار شد و برگزیدگان این رویداد معرفی شدند و مستند «اعتراض وارد نیست» به کارگردانی خواهر و برادر جورابچیان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم مستند این دوره از جشنواره شد.

فستیوال فیلم افغانستان در سوئد امسال با حضور صدیق برمک فیلمساز افغانستانی برنده گلدن گلوب برگزار شد که ریاست هیأت داوران نهمین فستیوال فیلم های افغانستانی در سوئد را بر عهده داشت. همچنین باید به حضور نوید محمودی با فیلم «رفتن» و داوود هلمندی فیلمساز افغانستانی برنده جایزه نقدی لوکارنوی امسال هم اشاره کرد.

«اعتراض وارد نیست» داستان پنج توپ جمع کن و تنیس باز افغانستانی مهاجر را در ایران به تصویر می کشد. این فیلم علاوه بر نمایش های موفقش در نقاط مختلف دنیا نمایش های موفقی در ایران نیز داشته و در نهمین جشن مستقل سینمای مستند نامزد بهترین کارگردانی و بهترین فیلم مستند نیمه بلند و همچنین در نوزدهمین جشن خانه سینما نامزد بهترین کارگردانی فیلم مستند شده است.

کد خبر 4084703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha