۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶

عیادت اهالی خانه موسیقی از نادر گلچین/ سطح هوشیاری پایین است

عیادت اهالی خانه موسیقی از نادر گلچین/ سطح هوشیاری پایین است

تعدادی از اعضای شورای عالی و هیات مدیره خانه موسیقی به همراه برخی از مسئولان فرهنگی از نادر گلچین خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در بیمارستان گاندی عیادت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود گنجه ای قایم مقام خانه موسیقی و عضو شورای عالی، سید محمد میرزمانی رییس هیات مدیره خانه موسیقی، محمد سریر عضو شورای عالی، محمد موسوی نوازنده پیشکسوت و جمعی از مسئولان شهرداری دوشنبه بیستم شهریور با حضور در بیمارستان گاندی تهران از نادر گلچین، خواننده پیشکسوت موسیقی ایران عیادت کردند.

سید محمد میرزمانی و محمد سریر با حضور در آی سی یو بیمارستان گاندی از نزدیک در جریان روند درمان این خواننده پیشکسوت قرار گرفتند و با تیم پزشکی معالج این هنرمند گفتگو کردند.

نازنین گلچین، دختر نادر گلچین در توضیح مشکلات جسمانی پدرش گفت: پدرم از ۲۳ روز پیش تاکنون همچنان در بیمارستان بستری است و با توجه به اینکه به ذات الریه نیز مبتلا شده، سطح هوشیاری اش بسیار پایین است.

وی در پایان این دیدار با قدردانی از حضور هنرمندان و مسئولان خانه موسیقی گفت: باید قدر گوهرهای ناب هنر و موسیقی کشور را بدانیم. من از همه مردم می خواهم برای سلامتی پدرم دعا کنند.

داود گنجه ای نیز در این دیدار در گفتگو با دختر این هنرمند گفت: استاد نادر گلچین یکی از هنرمندان با اخلاق، مهربان و دوست داشتنی کشورمان است که جامعه ایران با صدای لطیف مخملی شان خاطره ها دارد. متاسفانه خبر بستری شدن این مرد با فرهنگ و باصفا همه ما را متاثر کرد و امیدوارم با کمک خداوند و تلاش های تیم پزشکی هر چه زودتر لباس عافیت بپوشند.

گنجه ای با اشاره به جایگاه ارزنده نادر گلچین و دیگر هنرمندان پیشکسوت موسیقی گفت: باید ساز و کاری فراهم شده و بخشی هم برای پیگیری احوال هنرمندان پیشکسوت که در بستر بیماری هستند ایجاد شود تا هر کمکی از جانب خانه موسیقی برمی‌آید برای این بزرگان فرهنگ و هنر انجام دهیم.

کد خبر 4085109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha