۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۲۱:۰۴

از سوی کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان؛

هنرمندان دفاع مقدس و راهیان نور خورستان تجلیل می شوند

هنرمندان دفاع مقدس و راهیان نور خورستان تجلیل می شوند

اهواز - مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان از تجلیل از هنرمندان دفاع مقدس و راهیان نور در هفته دفاع مقدس خبر داد.

مصطفی بوعذار در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال با حمایت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همراهی خوب و تاثیرگذار معاونت هنری ارشاد خوزستان اهتمام ویژه ای برای اجرای برنامه های کانون در قالب انجمن هنر های نمایشی خوزستان شده و هفته دفاع مقدس رنگ هنری به خود گرفته است.

وی افزود: دیدار هنرمندان تئاتر دفاع مقدس به همراه مدیران فر هنگی از جانبازان  و رزمندگان در صبح روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در بیمارستان بوستان و دیدار با امام جمعه اهواز و اقامه نماز جماعت هنرمندان ازدیگر برنامه های این روز است.

مدیر انجمن تئاتر شاهد اهواز عنوان کرد: آئین تجلیل از هنرمندان دفاع مقدس و راهیان نور خوزستان و تقدیر از خانواده های شهید هنرمند تئاتر مهرداد گلزردان و شهید سعید احمد فخرالدین هم برنامه ریزی شده که هر دو شهید بازیگر نمایش بودند و از روی صحنه های تئاتر به سوی جبهه عازم شدند.

ادامه داد: بنا به وظیفه از آنها در ویژه برنامه عصر روز چها شنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه درتالار مهتاب  تقدیر می شود.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور بیان کرد: برگزاری تاثیرگذار همایش تئاتر خیابانی راهیان نور در ۲۰ اسفند سال گذشته تا ۱۰فروردین ۹۶ که در یادمان های دفاع مقدس و مناطق عملیاتی با همراهی و ایثار هنرمندان شاهد اتفاق خوبی در حوزه راهیان نور بودیم و برای اولین بار اداره کل ارشاد خوزستان ورود کرده بود.

بوعذار عنوان کرد: اجرای نمایش خیابانی، محیطی و صحنه ای و تقدیر از رسانه فعال و خبرنگار تئاتر دفاع مقدس را نیز خواهیم داشت. دراین  ویژه برنامه علاوه بر تجلیل از هنرمندان پیشکسوت دفاع مقدس، رونمایی از پوستر نخستین سوگواره ملی تئاتر میدانی  و تعزیه اربعین حسینی با حضور مدیران و مسئولان انجام می شود.

وی یادآور شد: در شرایطی که خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس شناخته شده و مدیران سایر دستگاه های فرهنگی همسو فارغ از هر شعار باید در عمل از فرهنگ و هنر دفاع مقدس حمایت کنند.

کد خبر 4092066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha