۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹

مشاور فرمانده سپاه پاسداران:

قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ۲۷۰۰ پروژه در استان بوشهر دارد

قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه ۲۷۰۰ پروژه در استان بوشهر دارد

بوشهر - مشاور فرماندهی کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه دوهزار و ۷۲۱ پروژه در استان بوشهر تعریف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ضیاءالدین حزنی بعد از ظهر چهارشنبه در آیین واگذاری واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: در راستای رفع چهره محرومیت از نقاط مختلف کشور تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌ها متعددی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر نیز طرح‌های متنوعی طراحی و اجرا شده است، خاطرنشان کرد: ۵۷۹ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر مصوب شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با بیان اینکه تاکنون ۴۵۸ میلیارد ریال برای این طرح‌ها پرداخت شده است، ادامه داد: آماده ساخت دو هزار واحد مسکونی و انجام تعمیرات دو هزار مسکن هستیم.

وی با اشاره به تدوین دو هزار و ۷۲۱ پروژه در استان بوشهر توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه، افزود: تاکنون هزار و ۹۸۵ پروژه تکمیل شده است و دیگر پروژه‌ها نیز پیشرفت بالایی دارد.

حزنی با تقدیر از خدمات سردار جمیری فرمانده سابق سپاه استان بوشهر، بیان کرد: باعث خوشحالی است که مردم در روستاهای استان بوشهر از خدمات این پاسدار تلاش‌گر به خوبی یاد می‌کنند و قدردان وی هستند.

رفع مشکل مسکن مددجویان طی پنج سال

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد نیز در این آئین اظهار داشت: کمبود مسکن به عنوان مشکل بخشی از مددجویان در سطح کشور محسوب می‌شود که با همکاری سپاه گام‌های مهمی در راستای رفع این مشکل برداشته شده است.

ابراهیم بازیان با اشاره به تحویل ۶۰۰ واحد مسکونی ساخته شده توسط سپاه به مددجویان استان بوشهر، ادامه داد: ۳۰۰ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد دارای مسکن نامناسب هستند که ۶۰ درصد آنها روستایی هستند.

وی از برنامه‌ریزی برای رفع مشکل مسکن مددجویان طی پنج سال آینده خبر داد و افزود: تلاش داریم که با تامین اعتبار هفت هزار میلیارد تومانی با مشارکت دولت، خیرین و مردم مسکن مورد نیاز را ایجاد کنیم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد تاکید کرد: خدمات متنوعی از جمله خرید، تعمیر و بازسازی و احداث مسکن را در دستور کار داریم.

کد خبر 4099895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha