۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۸:۵۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

ورود ۵۸۶۵ پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

ورود ۵۸۶۵ پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از صدور۱۵۴ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در استان طی امسال خبر داد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آمار پرونده‌ها و جرایم صادر شده برای متخلفان اقتصادی در استان کرمانشاه طی ۶ ماهه امسال گفت: در ۶ ماهه امسال تعداد ۵ هزار و ۸۶۵ پرونده تخلف اقتصادی، کالا و خدمات، قاچاق و بهداشت توسط دستگاه های نظارتی به این اداره کل ارسال شده استو

صدور۱۵۴ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان اقتصادی در استان کرمانشاه

وی افزود: شعب تعزیرات حکومتی برای این متخلفان علاوه بر ضبط کالا مبلغ ۱۵۴ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۵۹ ریال جریمه نقدی صادر کرده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به جزییات پرونده ها نیز اشاره کرد و گفت  از این تعداد پرونده وارده به شعب تعزیرات حکومتی تعداد ۴ هزار و ۵۲۳ فقره در بخش کالا و خدمات بوده که ۹۷ درصد  پروندهها در این بخش مختومه و مبلغ ۲۷  میلیارد و ۵۶۶  میلیون و ۲۸۸  هزار و ۸۸۷  ریال نیز برای متخلفان اقتصادی در بخش مذکور جریمه صادر شده است.

رسیدگی ۱۰۰ درصدی به پرونده‌های قاچاق کالا در استان کرمانشاه

وی به عملکرد اداره کل در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده های قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی یک هزار و ۷۵ فقره بوده است و ۱۰۰ درصد  پرونده ها مختومه و علاوه بر ضبط کلیه کالا های مکشوفه مبلغ ۱۲۶ میلیارد و ۶۹۶ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۶۷۲ ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت برای قاچاقچیان صادر شده است.

جودکی همچنین آمار پرونده‌ها ی وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه را در بخش بهداشت دارو، درمان و دامپزشکی ۲۵۵ فقره عنوان کرد و گفت: برای تخلفات مزبور مبلغ ۶۱۳ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۵۰۰  ریال  محکومیت صادر شده و ۱۰۰ درصد  پرونده های وارده مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در پایان با اعلام شماره تلفن سه رقمی ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تعزیرات حکومتی گفت: این سامانه آماده دریافت شکایات و پیشنهادات همشهریان محترم است.

کد خبر 4104062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha