۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران

برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران

تهران- رئیس اداره فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید منصور مجد، ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه برگزاری انتخابات پنجمین دوره فعالیت شورای هیئات مذهبی پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام علاقه مندان به شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان تهران آغاز شده است.

مجد افزود: انتخابات پنجمین دوره فعالیت شوراهای هیئات مذهبی استان تهران در شهرستان ها و مناطق شهر تهران روز جمعه ۵ آبان سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به صورت همزمان در ادارات تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می شود.

وی، اظهار داشت: علاقمندان به عضویت در شورای پنجم می توانند برای ثبت نام از ۱۱ تا ۲۵ مهر جاری با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و مجوز فعالیت هیئت خود به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

رئیس اداره فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران بیان داشت: شورای هیئات مذهبی یکی از تشکل های میان تخصصی تحت پوشش سازمان تبلیغات اسلامی است که برای سیاست گزاری و ارائه راه کار های اجرایی تخصصی در حوزه فعالیت هیئت های مذهبی و از طریق رأی گیری مستقیم از مسئولین هیئت ها ، تشکیل می شود  و گفتنی اس که مدت فعالیت اعضای منتخب شورای هیئات مذهبی ۴ سال می باشد و این عزیزان در این مدت تمام تلاش خودرا جهت خدمت در این زمینه خواهند داشت.

کد خبر 4104522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha