۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۶

نماینده رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی:

شهید حججی از هویت انقلاب اسلامی ایران رونمایی کرد

شهید حججی از هویت انقلاب اسلامی ایران رونمایی کرد

نماینده رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی گفت: شهید حججی با نثار کردن جانش در راه خداوند از هویت انقلاب اسلامی ایران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری روز چهارشنبه در دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، افزود: دشمنان انقلاب به رغم تمام دشمنی ها، تاکنون نتوانسته اند با وجود این جوانان که نسل های پس از انقلاب هستند به اهداف خبیث خود دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ با داعش، مسلمانان و شیعیان ایران، عراق و افغانستان، سوریه و لبنان در برابر یک دشمن مشترک حضور دارند، ادامه داد: این یک اجتماع عظیم در برابر دشمن سرتا پا مسلح است که برای حفظ حرمت اهل بیت(ع) و ارزش های به پا خواسته اند که در هیچ جای دنیا نمی توان چنین اجتماعی را یافت کرد.

حاج علی اکبری با بیان اینکه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی باید خود را برای مقابله با کارهای سخت تر آماده کنند، افزود: وظیفه امانت داری و انسجام در برابر دشمنان و همچنین افزایش قدرت جسم و تفکر، تقویت عمل، تقویت روان و جان و طهارت باطنی را برای حفظ انقلاب اسلامی و آینده نسل جوان حفظ کنید.

وی گفت: انجمن اسلامی راه قوی شدن و فرصتی برای خدمت به خلق خدا و نزدیک شدن به خداست و تلاش کنید این راه را در جوانی با قوت و عمل و تعلق هر چه بیشتر به پیش ببریم و در این مسیر پیروز خواهید شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از مادر شهید رضا پناهی یکی از ۳۶ هزار شهید دانش آموز قدردانی شد.

دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و دومین نسشت اعضای این اتحادیه صبح چهارشنبه در محل اردوگاه شهید باهنر آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

کد خبر 4111152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha