۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۲۱:۲۹

سردار نوعی اقدم:

داعش علت شکاف بین کشورهای اروپایی و آمریکا است

داعش علت شکاف بین کشورهای اروپایی و آمریکا است

بناب - فرمانده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: آمریکا و متحدانش در سوریه و عراق زمین گیر شده اند و داعش علت شکاف بین کشورهای اروپایی و آمریکا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رحیم نوعی اقدم عصر چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه بناب با بیان اینکه کشورهای اروپایی به دیپلماسی پنهان روی آورده اند به تشریح وضعیت میدانی مبارزه جبهه مقاومت و مدافعان حرم در سوریه پرداخت و ابراز داشت: امروز تنها ۵ درصد از خاک عراق و حدود ۱۵ الی ۱۸ درصد خاک سوریه در اشغال داعش است.

وی سپس با بیان اینکه با تدابیر مقام معظم رهبری داعش و گروه های تکفیری در سوریه و عراق نفس های آخر خود را می کشند، ادامه داد: امروز با افتخار اعلام می کنیم که در آینده نه چندان دور با نابودی کامل داعش جشن پیروزی خواهیم گرفت.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه این گروه ها در حال اضمحلال کامل هستند، اظهار داشت: امروز کشورهایی که تا دیروز داعش را ساخته بودند از جمله اروپایی ها و غربی ها، الآن به دریوزگی افتاده اند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و متحدانش از بوجود آوردن داعش، حمله به عراق و سوریه و نیز ناامن کردن منطقه اهدافی چون سرنگونی حکومت اسد، دخالت در حاکمیت عراق و سوریه، تضعیف جبهه مقاومت، ناامن کردن مرزهای ایران اسلامی و همچنین چپاول و غارت کشورهای اسلامی را دنبال می کردند، افزود: رکورد پیشروی و عمق رخنه در طول تاریخ جنگ های صورت گرفته در دنیا ۱۵ کیلومتر است ولی به شرف شما قسم که در یک عملیات تا ۷۰ کیلومتر به عمق دشمن نفوذ کرده ایم و این پیروزی ما مدیون حضرت زینب(س) است.

این سردار مدافع حرم با اشاره به اینکه بازنده اصلی میدان جنگ با داعش آمریکا و اروپا است، گفت: امروز دوست و دشمن اعتراف می کنند که تنها رهبر ایران اسلامی بهترین و درست ترین راه را در عراق و سوریه انتخاب کرد.

کد خبر 4111612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha