۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه خلیج فارس مطرح کرد؛

تشکیل کمیته دانشجویی جشنواره علامه بلادی در دانشگاه خلیج فارس

تشکیل کمیته دانشجویی جشنواره علامه بلادی در دانشگاه خلیج فارس

بوشهر - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس از تشکیل کمیته دانشجویی جشنواره علامه بلادی در دانشگاه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام رضا جمالی به تشریح جشنواره دانشجویی علامه بلادی بوشهری پرداخت و گفت: هر ساله جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی با حضور روحانیون در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار می شود که امسال با مساعدت نماینده ولی فقیه در استان، اولین کمیته دانشجویی این جشنواره را در این دانشگاه افتتاح کرده‌ایم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس عنوان کرد: اولین جلسه کمیته علمی دبیرخانه دانشگاهیان چهارشنبه ۲۶ مهرماه با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های استان در این دانشگاه برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی ضمن ابراز امیدواری برای دریافت ۴۰۰ مقاله از سوی شرکت کنندگان، بیان کرد: مقالات برتر جشنواره علامه بلادی بوشهری با هماهنگی معاونت پژوهشی دانشگاه خلیج فارس برای ثبت و درج به مرجع بین المللی مقالات ISI ارسال می شود.

وی مهمترین هدف از تشکیل کمیته دانشجویی را وحدت بین حوزه و دانشگاه دانست و اظهار کرد: جشنواره دانشجویی علامه بلادی بوشهری اولین جشنواره ای است که مبنای آن ارتباط مستمر این دو قشر علمی در کنار یکدیگر است.

وی به تشریح وظایف این نهاد انقلابی پرداخت و اظهار کرد: وظیفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها هدایت، حمایت و نظارت بر فعالیت های دانشجویان و اساتید است.

جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری اواسط آذرماه جاری با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی در مصلی نمازجمعه بوشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 4115446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha