۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷

مدیر اداره محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک تهران:

اولین کانون محیط زیست مدارس در شمال تهران تشکیل شد

اولین کانون محیط زیست مدارس در شمال تهران تشکیل شد

شمیرانات- مدیر اداره محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک تهران از تشکیل اولین کانون محیط زیست مدارس در شمال این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آسیه اقدسی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان این که اولین کانون محیط زیست مدارس، با هدف ارتقای فرهنگ و آگاهی های محیط زیستی دانش آموزان و جلب مشارکت آنها در مباحث محیط زیست شهری در شمال تهران تشکیل شد، اظهار داشت: در کانون های محیط زیست مدارس موضوعات مختلف محیط زیستی با محوریت شهر تازه و کارگروه های آن به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی گفت: یک مجتمع آموزشی  به عنوان اولین مدرسه در شمال تهران در طرح تشکیل کانون های محیط زیست قرار گرفت و تاکنون با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان عضو کانون توانسته فعالیت های زیست محیطی خود را ارتقاء دهد.

مدیر اداره محیط زیست و انرژی شهرداری منطقه یک تهران با اشاره به این که مدارس منتخب طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش شهر تهران به شهرداری معرفی شدند، اضافه کرد:این کانون ها در کارگروه های شهر تازه «تنوع زیستی، آب و انرژی، زمین پاک و هوای پاک» فعال می شوند و به انجام فعالیت های مختلف آموزشی، فرهنگی و... در زمینه محیط زیست می پردازند.

وی گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس، اداره محیط زیست و انرژی منطقه نیز با همکاری و مشارکت ناحیه ۲ اقدام به اهدای گلدان های گل و تحویل  تابلوی «کانون محیط زیست مدرسه» به این مدرسه کرد.

کد خبر 4119355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha