۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴

امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر دارای انقلابی‌ترین مردم است

استان بوشهر دارای انقلابی‌ترین مردم است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر دارای انقلابی‌ترین مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در دیدار با مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: اخلاق سیاسی در استان بوشهر حاکم است و شاهد وحدت فوق‌العاده‌ای بین گروه‌های مختلف مردم هستیم.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای انقلابی‌ترین مردم است، تصریح کرد: وحدت و انسجام و اتحاد و همدلی موجود در استان بوشهر در سایه ولایت و هدایت های مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه علم مایه اقتصاد کشورها در طول تاریخ بوده است، ادامه داد: مهمترین زیرساخت و پیش‌نیاز برای هر کشور و جامعه‌ای دستیابی به علم و فناوری است.

وی با اشاره به اینکه حرکت علم در مسیر دینی باعث اقتدار الهی نظام می‌شود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید ویژه‌ای بر توسعه علمی کشور دارند و شاهد تلاش‌های گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: اگر علم و دانش در بستر اسلام و با نگاه انقلابی باشد، مقدس است و عنصری بسیار قوی برای رشد و پیشرفت خواهد بود.

وی خواستار حمایت ویژه از دانشگاه آزاد در استان بوشهر شد و افزود: امیدواریم با افزایش حمایت‌ها و نگاهی ویژه مشکلات و مسائل مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی حل شود.

کد خبر 4128304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha