گفتگوی تلفنی سران حماس وجهاد اسلامی درباره حمله صهیونیستها به غزه

گفتگوی تلفنی سران حماس وجهاد اسلامی درباره حمله صهیونیستها به غزه

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تلفنی در مورد حمله شب گذشته جنگنده های دشمن صهیونیستی به تونل مقاومت در نوار غزه گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری معا، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تلفنی در مورد حمله شب گذشته جنگنده های دشمن صهیونیستی به تونل مقاومت در نوار غزه گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه ضمن اعلام همبستگی کامل با برادران فلسطینی در جنبش جهاد اسلامی در این لحظات مهم و حساس، تاکید کرد که شهادت مبارزان گردان های قسام و گروهان های قدس با هم، تاکیدی بر وحدت مسیر، هدف و سرنوشت فلسطینیان تا پیروزی و آزادسازی این سرزمین است.

هنیه و رمضان شلح ضمن بررسی عواقب و پیامدهای خطرناک این جنایت دشمن صهیونیستی، تصریح کردند که هدف دشمن بر هم زدن اوضاع فلسطین است اما ملت و مقاومت قهرمان فلسطین به عهدی که شهدای نبرد آماده سازی برای آزادی فلسطین بسته اند، پایبند خواهند بود.

آن ها همچنین به گفتگو در مورد تحولات جاری در پرتو تماس هایی که دو جنبش دریافت کرده اند، پرداخته و تاکید کردند که خون شهدای فلسطینی همچون چراغی روشنگر راه نسل های آینده خواهد بود.

کد خبر 4130079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha