۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

۶۵ هزار اصفهانی برای راهپیمایی اربعین در «سماح» ثبت‌نام کردند

 ۶۵ هزار اصفهانی برای راهپیمایی اربعین در «سماح» ثبت‌نام کردند

اصفهان – مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: تاکنون در استان اصفهان ۶۵ هزار نفر برای راهپیمایی اربعین در «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند که اطلاعات ۶۰ هزار نفر به کنسولگری عراق در اصفهان ارائه شد.

غلامحسین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،  با اشاره به اینکه تاکنون در استان اصفهان ۶۵ هزار نفر برای راهپیمایی اربعین در سایت «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: اطلاعات ۶۰ هزار نفر از این افراد به کنسولگری عراق در اصفهان ارایه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۴۵ هزار نفر در استان ویزا صادر شده است، افزود: مابقی نیز در دست صدور است و سعی داریم در حداقل زمان ممکن ویزاها را به دست زائران برسانیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه در سال جاری شاهد اعتماد مردم به برخی از شیادان در خصوص ویزای جعلی بوده‌ایم، تصریح کرد: تعدادی از این افراد در فرودگاه اصفهان و تعدادی دیگر نیز در مرزها شناسایی شده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه صدور ویزا برای زائران استان چهار محال و بختیاری نیز در اصفهان انجام می‌شود، تصریح کرد: از این استان نیز تاکنون ۱۰ هزار نفر در سایت «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند.

زاهدی افزود: زائرانی که از استان اصفهان و به صورت زمینی به کربلا اعزام می‌شوند می‌توانند از مرزهای شلمچه و چزابه وارد کشور عراق شوند.

کد خبر 4130265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha