۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۲۳:۲۰

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت:

جان‌باختگان حادثه «حله» بیمه بودند/ پرداخت بیمه عمر ۲۰۰ میلیونی

جان‌باختگان حادثه «حله» بیمه بودند/ پرداخت بیمه عمر ۲۰۰ میلیونی

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه جان‌باختگان حادثه «حله» بیمه بودند، از پرداخت بیمه عمر ۲۰۰ میلیون تومانی به خانواده آنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نظافتی در سخنانی با اشاره به اینکه ۴ نفر از هموطنان در حادثه رانندگی «حله» جان باختند و ۱۲ نفر مجروح شد، اظهار داشت: ۲ نفر از مصدومان حال شان مساعد نیست و مابقی مصدومان سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی با بیان اینکه حادثه دیدگان این سانحه تحت پوشش بیمه بودند و در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند و دوستان هلال احمر و نمایندگان بیمه به محض اطلاع از حادثه از آنان عیادت کردند و مجروحان را به بیمارستان امام حسین(ع) بردند و بستری کردند، تصریح کرد: ۴ نفر فوتی این حادثه نیز با هزینه بیمه به یزد منتقل شدند و به خانواده آنها ۲۰۰ میلیون بیمه عمر پرداخت می شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه این افراد اگر بیمه نبودند این خدمات را نمی گرفتند، افزود: یک نفر هم در کربلا در سانحه دیگری گشته شده که بیمه بوده است.

نظافتی با اشاره به اینکه کسانیکه ویزای خود را دریافت کرده اند اما بیمه نیستند نیز در حال حاضر می توانند به سامانه سماح مراجعه کنند و با پرداخت ۲۱ هزار تومان بیمه شوند، یادآور شد: نمایندگان بیمه در ۳۰ نقطه عراق مستقر هستند.

کد خبر 4132278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha