۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۵۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برگزاری مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران

برگزاری مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم عزاداری جاماندگان اربعین در ۳ مسیر در شهر تهران و نیز شهرستان های این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری عزاداری اربعین مانند سال های گذشته در پایتخت خبر داد و افزود: این عزاداری در سه مسیر به سوی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم ساعت ۶:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه آغاز می شود و مسیر اول آن از میدان امان حسین(ع) آغاز شده و پس از عبور از خیابان ۱۷ شهریور، میدان شوش، خیابان فداییان اسلام به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ختم می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسیر شماره دو از حرم مطهر امام زاده حسن(ع) آغاز شده و عزاداران پس از طی خیابان امین الملک، خیابان قزوین، میدان حق شناس، میدان بهمن و خیابان شهید رجایی به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می رسند.

محمودی ادامه داد: مسیر سوم عزاداری جاماندگان اربعین حسینی نیز از مسجد جامع جمهوری آغاز می شود و عزاداران پس از عبور از بزرگراه نواب، میدان حق شناس، میدان بهمن به خیابان شهید رجایی و سپس حرم مطهر حضرت عبدالعظمی حسنی (ع) می رسند.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه این عزاداری، اظهار داشت: عزاداری اربعین حسینی در معارف شیعه مورد تاکید فراوان قرار گرفته است و با حضور پرشور در این مراسم نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه سید و سالار شهیدان ادای احترام خواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری عزاداری های مشابه در شهرستان های استان تهران خبر داد و افزود: مراسم عزاداری اربعین حسینی در ورامین نیز از ساعت ۱۰ صبح در امام زاده یحیی(ع) برگزار می شود.

وی گفت: در سایر شهرستان ها نیز این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز اربعین حسینی برگزار می شود.

کد خبر 4136927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha